T Trippeltrumpet Medlem 26 dec 2005 32 0 1 Piteå 3 jan 2006 #1 Behöver en hastighetsmätarvire till en XCR 600 -95 Var kan jag hitta en sådan, Piteå/Luleå ??? Ca pris, krångligt att byta ? Mvh/Tony J
Behöver en hastighetsmätarvire till en XCR 600 -95 Var kan jag hitta en sådan, Piteå/Luleå ??? Ca pris, krångligt att byta ? Mvh/Tony J
S strimbo Välkänd medlem 6 nov 2005 228 0 16 3 jan 2006 #2 Trippeltrumpet skrev: Behöver en hastighetsmätarvire till en XCR 600 -95 Var kan jag hitta en sådan, Piteå/Luleå ??? Ca pris, krångligt att byta ? Mvh/Tony J Click to expand... knepigt, skoterbutiken har ingen ... kanske en universial fungerar då. Kan inte vara någon större skillnad i bytesförfarande på din polaris och min yamaha, och på min tog det max 5minuter.
Trippeltrumpet skrev: Behöver en hastighetsmätarvire till en XCR 600 -95 Var kan jag hitta en sådan, Piteå/Luleå ??? Ca pris, krångligt att byta ? Mvh/Tony J Click to expand... knepigt, skoterbutiken har ingen ... kanske en universial fungerar då. Kan inte vara någon större skillnad i bytesförfarande på din polaris och min yamaha, och på min tog det max 5minuter.
M Mats_ Välkänd medlem 2 jan 2006 400 0 16 3 jan 2006 #3 Trippeltrumpet skrev: Behöver en hastighetsmätarvire till en XCR 600 -95 Var kan jag hitta en sådan, Piteå/Luleå ??? Ca pris, krångligt att byta ? Mvh/Tony J Click to expand... Jag har nog en att sälja
Trippeltrumpet skrev: Behöver en hastighetsmätarvire till en XCR 600 -95 Var kan jag hitta en sådan, Piteå/Luleå ??? Ca pris, krångligt att byta ? Mvh/Tony J Click to expand... Jag har nog en att sälja