Var och hur kan man se Emil Ö på tv

Mich

Aktiv medlem
8 jan 2005
98
0
6
Umeå
Hej
Jag vill se hur det går för Emil i isoc snowcross serien i Usa. Hur kan man se den serien, tv, streaming eller annat?

smidpelle

Välkänd medlem
27 nov 2008
114
0
6
Piteå
jag såg på en stream i lördags när han körde men jag kommer inte ihåg vad den hette :/ men det finns

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Enligt vad de sagt från början var det bara Duluth som skulle vara fritt, ska finnas möjlighet att betala runt 50 USD (not quite sure) och bli medlem på ISOC Racing och kunna se fritt och/eller komplettera med PPW på något sätt.
Skulle tro det är fler som "gräver" så vi får se vad som kommer fram under veckan.

Edit: http://www.isocracing.com/MemberInfo.aspx

Enligt ISOC så ska även vi Swedes gå via denna länk, kostar 55 USD (400 kr) att bli medlem i deras Fan Club och på så sätt ha tillgång till Livesändningen (streaming) från Hela serien 2009-2010, då får vi se om det fungerar till kommande helg.
Dessutom får man någon kepa, dvs och stickers på köpet.
:cheer2::cheer2:
Edit 2: Fungerade smärtfritt, tog 2 min så var man med, då blir det live från Millvaukee till helgen

Last edited:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Stöter ni på några problem med registrering osv för Fan Club Membership with ISOC så går det att maila deras "Administration Director "en kille som heter Mickey Bruber mickey@isocracing.com, övriga kontaktuppgifter finns på www.isocracing.com via deras "contact us"

Enligt denne så var det i alla fall runt 40 svenskar som registrerat sig hittills i dag och de jobbar ju ett par timmar till.

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Mailat deras marketing director för kompletterande instruktioner hur det fungerar med streamingen, när det är uppe och inloggning mm.

Postar här så snart jag förhoppningsvis får svar, de borde ju jobba än då de är på - tid.

Det ska banne mig fungera till imorgon, tider för träning osv finns på Emils hemsida www.emilohman.com

Nu finns det en länk på ISOC:s hemsida http://www.isocracing.com/ som skall gå till Live Streaming, verkar som de förutom 55 USD i Fan Membership tar 7,99 USD till för att man ska ha access hela helgen.
Tur dollarn är billig (7,26) så det blir 60 kr till, 8 race inkl helgens i så fall 480 SEK.

Å andra sidan fick jag då svar från dem att för de 55 USD i membership så hade man tillgång till sändningen men troligen mörkade de då att man ska pynta lite till inför varje sändning, det är ju business i allt numera så man får vara glad för kepa och stickers mm också.

Vi ser när sändningarna drar igång runt 2000 ikväll hur det fungerar
Saxat från Emils hemsida, Tack Petra!
FREDAG; PRO SUPER STOCK

21.10 - Träning

22.00 --> (finns ingen exakt tid ännu) Kval 1, kval 2

02.40 - Sista chansen

04.30 - FINAL

LÖRDAG; PRO OPEN

20.45 - Träning

22.15 - Kval 1

01.00 - Kval 2

03.00 - Sista chansen