Black magic är överlägset. Det ända kittet man har på AC typ vet inte vrf. Men jag har det och det är överlägset.
Dock är tillslaget på skotern 4800 hehe
det blackmagic kit som jag har erfarenhet av till f7 -06 var totalt VÄRDELÖST ! ngt bättre med std drevning än med M7 men ändå helt uuselt .. personligen hatar jag alla kit som inte har justerbara vikter ...
det blackmagic kit som jag har erfarenhet av till f7 -06 var totalt VÄRDELÖST ! ngt bättre med std drevning än med M7 men ändå helt uuselt .. personligen hatar jag alla kit som inte har justerbara vikter ...
Köp heavy hitters ställbara vikter och en annan fjäder om du vill ändra startvarven eventuellt max varven.
Du kan också dreva ner den. Sätta M7 drevning, om dreven passar i Zr 900ans DD.
Oki doki! Har mejlat http://www.slp.cc/ & frågat vad dom har att erbjuda och vad man kan förvänta sig av ett sådant kit!
Lite offtopic: Hade strul med remslir i påskas i och för sig gick den grymt tungt i blötsnö och så men vilken rem ska man köpa nu då original eller eller dreva ner??? //D
oavsett om det går tungt eller ej så ska en org skoter aldrig slira på remmen om allt är i sin ordning , i vilket skick är DD sekundären ? den är ju allt som oftast slut på f7rna ...