N Nicke_S Medlem 6 nov 2009 10 0 1 Sävar 11 jan 2010 #1 Tjena har problem med primära variatorn. felet är att ytter skivan går att snurra på utan att innerskivan rör sig, för dom ska ju snurra tillsammans. så frågan är om någon vet vad som kan vara fel och om de går att fixa? tacksam för svar mvh
Tjena har problem med primära variatorn. felet är att ytter skivan går att snurra på utan att innerskivan rör sig, för dom ska ju snurra tillsammans. så frågan är om någon vet vad som kan vara fel och om de går att fixa? tacksam för svar mvh
P pezon Välkänd medlem 1 jan 2000 1.462 1 38 11 jan 2010 #2 Det låter rätt allvarligt, det borde gå att se vad som har hänt om du tar och lossar yttre locket och tar bort fjädern.
Det låter rätt allvarligt, det borde gå att se vad som har hänt om du tar och lossar yttre locket och tar bort fjädern.
N Nicke_S Medlem 6 nov 2009 10 0 1 Sävar 12 jan 2010 #3 okej tackar får göra de och kolla, någon som vet någon bra sida med sprängskisser?
N Nicke_S Medlem 6 nov 2009 10 0 1 Sävar 12 jan 2010 #5 Tackar ska kolla imorron hade jag tänkt så får höra av mig efter de om jag behöver mer hjälp