variatorkit

niilsson

Välkänd medlem
9 aug 2011
498
0
16
uppe i norr
Hallåj! Beställde ett dynamojoe vkit för 7veckor sen från speedtech, och idag ringde dem och sa att hela deras order de beställde från joe var spårlöst försvunnen, ingen visste vart den var. Så dom sa något om att dem hade kommit överens med cudneyracing om att dem skulle sälja cudney vkit istället för dynamo joe. Så speedtech skulle skicka ett sådant istället. min fråga till er. Vad tycker ni om cudney racing kittet? Bättre? Sämre? Än dynamojoe?

Forza

Aktiv medlem
12 feb 2011
65
0
6
Skellefteå
Kan enbart säga att jag hämtade ett Cudney Variatorkitt från Speedtech i veckan o monterat, har enbart hunnit köra ca 1 mil med det pga av ca 32 minus ute :p Men är helt klart väldigt nöjd. Bättre acc men framförallt vart upshiften VÄLDIGT stabil, Har en Summit 800 -05 o min vart helt knäpp när man tryckte fullt, varvade först 8400 sen ner på 7800 sen upp till 8000. Nu ligger den stumt på 8000 hela vägen. Enbart 8000 för att ja hade clickern ställt på 1, ska öka detta till 2 eller 3 nästa sväng!

gargamel

Aktiv medlem
18 aug 2006
66
0
6
gästrikland
Jo nog e dom bra allt, Cudney. hade ett på 700:an och nu ett på summit 800:an å backshiften upplever jag som jä**ligt bra, kan inte jämföra med joe:s kit men vet att Cudney-sakerna funkar kanon iaf.