Som rubriken säger, varningslampan på min renegade 04a lyser och som jag förstått så finns det 2 st, en "kl 4" och en "kl 11", den som lyser på min är den kl 4. Har läst mig till att den varnar för att bromsarna ligger på, men när jag körde upp den på släpvagnen precis så låg dom ju inte på! Har bytt till 07ans baklyse men det vara bara bolt on och det funkar fint så det lär väl inte ha med det att göra?!
Har försökt hitta i manualen på BRP userclub men hittar inte nån med samma instrumentering som på min!?
Har sökt både här å google men inte blivit någe klokare!
Läget är lite akut då jag ska köra upp den till stugan imorrn och sedan kommer den stå 70 mil ifrån mig så jag skulle vilja få ordning på den innan.
Kan det vara nån kontakt som är glapp och issåfall vilken?
Sedan märkte jag ett till litet delikat problem, dödarknappen funkar inte, är rätt säker på att den gjorde det sist jag hade igång den i somras. Kan dessa två problem hänga ihop?
Rätt ny med skoter så jag har inte så stor koll.
Uppskattar all snabb hjälp!
Har försökt hitta i manualen på BRP userclub men hittar inte nån med samma instrumentering som på min!?
Har sökt både här å google men inte blivit någe klokare!
Läget är lite akut då jag ska köra upp den till stugan imorrn och sedan kommer den stå 70 mil ifrån mig så jag skulle vilja få ordning på den innan.
Kan det vara nån kontakt som är glapp och issåfall vilken?
Sedan märkte jag ett till litet delikat problem, dödarknappen funkar inte, är rätt säker på att den gjorde det sist jag hade igång den i somras. Kan dessa två problem hänga ihop?
Rätt ny med skoter så jag har inte så stor koll.
Uppskattar all snabb hjälp!