vars får man tag på piggarna till huv ?

Danne.E

Aktiv medlem
30 dec 2008
66
0
6
Luleå
vars får man tag i piggarna till en rev huv som går skruva fast pga att skenorna man ska stoppa fast originalen har gått sönder ?

öhlman

Välkänd medlem
2 nov 2005
284
0
16
LLA
Skulle prova Kalix maskiner i Luleå om jag var du. Dom säljer Ski-doo som du kanske vet.
Crossfix i piteå är den seriösa ski-doo handlaren man har att välja på..

Kalix maskiner är ju inte intresserade av att ta hem reservdelar...

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Crossfix i piteå är den seriösa ski-doo handlaren man har att välja på..

Kalix maskiner är ju inte intresserade av att ta hem reservdelar...
Ehm, säker på det?
Jag har själv jobbat på reservdelsdelen på Kalix Maskiner i Kalix och nog borde dom ju ta hem det du säger..
Och gör dom inte det så säger man bara "Okej, sista gången jag handlar här."

öhlman

Välkänd medlem
2 nov 2005
284
0
16
LLA
Ehm, säker på det?
Jopp.
Var ju Luleå butiken som nämdes.
Så nu är det färdighandlat där...

Däremot är dom mycket trevligare i Kalix, aldrig något problem att ta hem reservdelar eller att få surra med verkstan när man vill fixa själv..
(men dom ingår ju tyvärr i min bojkott pga av luleå)

Nog med off-topic nu kanske..

afuran

Medlem
28 feb 2009
14
0
1
Bollnäs
Hej hej var och skulle fylla på olja i skotern så märkte ja att piggarna som remmen ska sitta fast i som håller huven på en crossfire hade gått av...

Någon mer som det har hänt för? Ska man limma dit dom igen eller är det någon som har något bra förslag? Skit grejer!!:mad:

johe

Aktiv medlem
3 jan 2008
52
0
1
Umeå
Hej hej var och skulle fylla på olja i skotern så märkte ja att piggarna som remmen ska sitta fast i som håller huven på en crossfire hade gått av...

Någon mer som det har hänt för? Ska man limma dit dom igen eller är det någon som har något bra förslag? Skit grejer!!:mad:
Jag skruvade in en plåtskruv där piggen suttit, nu sitter stroppen som berget.