Vart att bänka skotern?

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
M-performence i Mora då mulle gör det och är en av sveriges bästa trimmare, priset för en bänkning ligger på runt 1500:-
0250-71321 ring dit ;)

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
M-performence i Mora då mulle gör det och är en av sveriges bästa trimmare, priset för en bänkning ligger på runt 1500:-
0250-71321 ring dit ;)
1500kr.. O fan! Hade räknat på 4-5000 kr! :) Synd bara att det är över 30mil enkel resa! Finns det ingen i östersund?
Kanske går att skicka ner motorn bara? eller vill han ha den i skotern tro?

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Antagligen förgasarna, vad kan man annars justera vid en bänkning? (om det behövs) :rolleyes:
Även gärna nått ställe som kan fräsa toppar. Behöver modda min!
Att skriva "justera in skotern" eller som du skrev "schystera in skotern" :laugh:
är ett ganska vagt uttryck bara för att du vill bänka skotern så kanske det är fler saker du vill "schystera" :laugh:
vad vet jag?, liksom därför jag frågade

Men till ämnet så hade jag pratat med m-preformance eller tikka

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
1500kr.. O fan! Hade räknat på 4-5000 kr! :) Synd bara att det är över 30mil enkel resa! Finns det ingen i östersund?
Kanske går att skicka ner motorn bara? eller vill han ha den i skotern tro?
Bengan har bromsbänk. Sen om han vågar ta in en Yamaha i sin AC luktande verksta kan ja inte svara på. Men är ju närmare duved än mulle

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Bengan tror jag inte har haft sin bänk igång på länge om han har kvar den öht den har legat på blocket till salu.
Ljungrens motorteknik i Matfors finns ju mkt trevlig prick han kan säkert göra om din toppar med om han har tid.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
PFracing. Skit bra på att trimma å ställa in, bara ta sig en tiitt på deras hemsida.
Bara ringa för priser. Dom har telefon tid mellan 18,30-20,00 tror ja det var.

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Blir mycket pengar o tid framför allt om man ska åka 30+mil enkel resa för de.

Bengans, aldrig i livet. Kan jag lika gärna låta mig ta på blindo några munstycken å slänga i osv.

Ne. Mulle låter bra! Men är ju trotts allt en bra ***** bit. Så undrar om han har något stativ med motorfästen. Får som sagt ringa runt lite nästa vecka!

Men mer tips, gärna några personliga erfarenheter!
Bengan kan ni ju lägga ner all diskution om redan nu!

Mvh

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Snacka med dom idag, hade tydligen slutat bänka skotrar.. :bawling:

Att de inte finns mer skotertrimmande jämtar. Han gav förslag till 2 i närheten av stan,
men aldrig hört talas om de innan och vill lämna min pärla till någon erfaren!