Vart finns Bromsbänkarna i sveirge?

Svegspöjk

Aktiv medlem
12 dec 2009
74
0
6
Sveg
Tjena!

Bor i Sveg/Härjedalen å undrar vart Bromsbänkarna finns i sverige?
Vet att www.mtnprod.se har en men va inte direkt jätte sugen på att åka 75 mil enkel resa.

Finns det någon firma som är inom 50 mils radien?

Tar gärna emot alla tips :)

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Har funnits i Skellefteå, blir kanske för långt.
Speedtech eller om det kanske går under R-verkstan vet jag inte. Jobbar med han som äger R-verkstan och dem har kunnat bänka vet jag.

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Aldrig i livet att jag lämnar maskinen till mulle. Jag vill ha en hel maskin efter bromsning.
Kommer ju inte åka tusen mil för att bromsa min maskin, men icke desto mindre ställer jag mig såklart väldigt nyfiken till ditt uttalande...

Vad föranledde detta?

skidoo 440

Välkänd medlem
23 sept 2011
592
1
16
snor din tråd lite nu istället för att starta en ny. har fattat att bänkning har med att hk att göra. Men hur går det till och varför gör man det igentligen? är det bara för man vill kolla hur många hk skotern har med ett visst trim eller har jag missupfattad det hela absolut fel?:O

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Andra OT inlägget för mig nu. Illa.

Men starta en ny tråd i det ämnet istället, och ni andra kan hoppa över att svara på det. Bättre med en ny tråd, så kan andra som är nyfiken, och läsa mer om vad det är.

tree climbers

Välkänd medlem
11 feb 2011
436
1
18
norrbotten
Har funnits i Skellefteå, blir kanske för långt.
Speedtech eller om det kanske går under R-verkstan vet jag inte. Jobbar med han som äger R-verkstan och dem har kunnat bänka vet jag.
Jens lantto heter han eller kallas för Löken. han brukar bromsa ute hos kunder och på r-verkstaden.