Vart köpa skoterkläder i Stockholm?

mebben

Välkänd medlem
1 mar 2010
194
0
6
Sverige
Som topic, någon som vet vart man kan köpa skoterkläder i Stockholm?
Jag har, men sambon saknar och vi vill ju åka direkt ut och åka när vi åker upp till stugan och inte åka runt i norrlandsstäderna och prova kläder först...


Mvh


Johan
 

sickle11

Aktiv medlem
19 feb 2010
86
0
6
Stockholm
Bromma Skog & Trädgård har skotrar och skoterkläder (Polaris). Ligger vid solvalla. Sulkyvägen 32

Som topic, någon som vet vart man kan köpa skoterkläder i Stockholm?
Jag har, men sambon saknar och vi vill ju åka direkt ut och åka när vi åker upp till stugan och inte åka runt i norrlandsstäderna och prova kläder först...


Mvh


Johan
 

mebben

Välkänd medlem
1 mar 2010
194
0
6
Sverige
Bromma Skog & Trädgård har skotrar och skoterkläder (Polaris). Ligger vid solvalla. Sulkyvägen 32
Halvrassliga öppettider de hade, stängt lördagar och stänger 16.30 vardagar :dizzy:


Som sagt, ingen som har fler tips?
 
4

426H

Finns en arctichandlare i åkersberga och en skidoohandlare vid arlanda. Annars funkar det bra att köra i skidkläder.
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Som topic, någon som vet vart man kan köpa skoterkläder i Stockholm?
Jag har, men sambon saknar och vi vill ju åka direkt ut och åka när vi åker upp till stugan och inte åka runt i norrlandsstäderna och prova kläder först...


Mvh


Johan
Har du sålt s40 och köpt skoter nu istället? //Robban (S40lind x40nordic)
 

mebben

Välkänd medlem
1 mar 2010
194
0
6
Sverige
Har du sålt s40 och köpt skoter nu istället? //Robban (S40lind x40nordic)
Nej men titta, där var Du också :hello:

S40 sålde jag för länge sedan, kör AUDI A4 quattro 2.0TDI -08 numera.
Skoter har jag haft länge, men ingen värsting direkt. Gamla skotern är en Arctic Cat Manx med 22(?)hk inte direkt skoj kan man ju säga.
"Nya" har drygt 100hk mer så det blir lite mer att köra med, och lite mer att dra pulka med. Jag fick ju en liten son för 13 veckor sedan :happy:.
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Nej men titta, där var Du också :hello:

S40 sålde jag för länge sedan, kör AUDI A4 quattro 2.0TDI -08 numera.
Skoter har jag haft länge, men ingen värsting direkt. Gamla skotern är en Arctic Cat Manx med 22(?)hk inte direkt skoj kan man ju säga.
"Nya" har drygt 100hk mer så det blir lite mer att köra med, och lite mer att dra pulka med. Jag fick ju en liten son för 13 veckor sedan :happy:.
Grattis till att bli farsa då!! Själv sålde ja s40 och v40 och flyttade med tjejen till sundsvall. Står en v70 på gården just nu och vinter tid så drar ja runt på en Yamaha Venture Multi Purpose!

Tänkte på kläder, Yamaha center i haninge har haft lite rea på vinter kläder på vårkvisten tidigare år!

/Robban
 

mebben

Välkänd medlem
1 mar 2010
194
0
6
Sverige
Grattis till att bli farsa då!! Själv sålde ja s40 och v40 och flyttade med tjejen till sundsvall. Står en v70 på gården just nu och vinter tid så drar ja runt på en Yamaha Venture Multi Purpose!

Tänkte på kläder, Yamaha center i haninge har haft lite rea på vinter kläder på vårkvisten tidigare år!

/Robban
Jag var förbi Yamaha center i Brandbergen i lördags, men var där 15 minuter för sent så de hade hunnit stänga...

Kanske hinner svänga förbi någon dag i veckan...
 
Last edited: