S Sneable Välkänd medlem 26 mar 2009 280 0 16 Malå 29 okt 2009 #1 Vad heter det egentligen? Undrar vart man kan hitta dessa till rätt pris?
Metso Välkänd medlem 3 nov 2008 2.832 2 36 Sundsvall 29 okt 2009 #2 Sneable skrev: Vad heter det egentligen? Undrar vart man kan hitta dessa till rätt pris? Click to expand... De finns hos de flesta ÅF, kostar från 500:- och uppåt. Är du intresserad så kan jag sy ett par åt dig. PMa för pris. Denna är sydd av mig. :ciao:
Sneable skrev: Vad heter det egentligen? Undrar vart man kan hitta dessa till rätt pris? Click to expand... De finns hos de flesta ÅF, kostar från 500:- och uppåt. Är du intresserad så kan jag sy ett par åt dig. PMa för pris. Denna är sydd av mig. :ciao:
J jsupreame Välkänd medlem 1 jan 2009 110 0 6 skellefteå 1 nov 2009 #3 Sneable skrev: Vad heter det egentligen? Undrar vart man kan hitta dessa till rätt pris? Click to expand... är ju bara gå på närmaste tygaffär köpa nå vettigt nylontyg å sy egna för 100kr... gjorde då jag iaf
Sneable skrev: Vad heter det egentligen? Undrar vart man kan hitta dessa till rätt pris? Click to expand... är ju bara gå på närmaste tygaffär köpa nå vettigt nylontyg å sy egna för 100kr... gjorde då jag iaf