Vi Skulle Behöva Låna Lite Av Snön

Bröyt

Medlem
2 jan 2006
16
0
1
äbyn
Satan, kan man it bara ta dit skotern å köra lite! ,

WAy för lite snö här i äbyn iaf, har inte mätt men skulle gissa på ca 40 cm, olika beronde på vars de har blåst åså

E

Ej medlem/Inloggad

Oj

Det var jävligt extremt med snö det dära ?!
Jotack, vi lånar nog gärna en sisådär, 1-2 meter. skulle vara fint och lagomt! :)

strimbo

Välkänd medlem
6 nov 2005
228
0
16
Ej medlem/Inloggad skrev:
Det var jävligt extremt med snö det dära ?!
Jotack, vi lånar nog gärna en sisådär, 1-2 meter. skulle vara fint och lagomt! :)
tänkte precis posta denna länk ..

Helt sjukt mkt snö :) för mkt rent av!

Hrd

Aktiv medlem
28 dec 2005
90
0
6
Gävle
Efter snöstormen i Gävle -98 blev det ju också en hel del snö.. Då fick man köra skoter på gatorna.

E

ejwbegysv

Hrd skrev:
Efter snöstormen i Gävle -98 blev det ju också en hel del snö.. Då fick man köra skoter på gatorna.
Det gör dom oavsett snömängd... :)

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jag håller på fixa ett stor fartyg till norra Japan, på båten ska det finnas all lyx gratis: exempel drickat, strippor, mat osv :cool: Sen så kan alla ta med skotran på båtfan och så åker vi skotran hela vintern våren å sommarn :D Någon här som vill me?

strimbo

Välkänd medlem
6 nov 2005
228
0
16
Hellboy skrev:
Jag håller på fixa ett stor fartyg till norra Japan, på båten ska det finnas all lyx gratis: exempel drickat, strippor, mat osv :cool: Sen så kan alla ta med skotran på båtfan och så åker vi skotran hela vintern våren å sommarn :D Någon här som vill me?
Trodde du tänkte hämta hem snö å fartyget :) Men.. jag är med :D

E

Ej medlem/Inloggad

man behöver ingen lyxbåt bara man får med skotern å lite mat å kläder så äre lungt :p då kan man sova på dynan fast:D

Ylex

Välkänd medlem
7 jan 2006
106
0
6
Pajala
Ah.. nästan lika mycket som här, kul å köra i stora krondiken, uppemot 3 meter snö på vissa ställen. På ängarna och i gläntor ute i skogen finns det också en hel massa snö. Så det är nog inte lika långt hit upp, som dit ner. :p Men 4 meters sträcket.. det slår vi nog inte.

KimAlexander

Välkänd medlem
14 jan 2005
894
0
16
Gällivare
hmm,,

Ej medlem/Inloggad skrev:
man behöver ingen lyxbåt bara man får med skotern å lite mat å kläder så äre lungt :p då kan man sova på dynan fast:D
lite soppa vore ju fint, nog för att dom har dära