Har idag en Renegade BCX 800E-tec -11.
har haft några skidoos på rad nu och har vart nöjd med dom, typ tills nu...
2 av mina vänner köpte nya skotrar till iår, en m8-12 och en assault -11
efter att ha provat dom så tycker jag att min skidoo är riktigt svårkörd! tungstyrd, sjukt jobbig att burka med, man får liksom ta i och slita som ett as för att få skiten dit man vill och motorn känns lite tam om man jämför med dessa 2...
är det bara jag som upplever detta? tyckte min gamla rev renegade va lika jobbig och tyngstyrd...
när andra provar min skoter så fattar dom inte hur jag orkar hålla på å köra som jag gör... just för att dom tycker att den är "jobbig"
har kikat lite på Ac xf hc-13,ac m8 12-13 eller en assault -12-13
vad har dom för för och nackdelar?
summit xm? skulle ju vara trist om den va lika "jobbig" som den jag har nu.
vill ha en skoter med mycke "rullepulver" och lättburkad.
trodde att skidoon skulle bli lite bättre med ett variatorkit, men de gjorde bara allt dyrare och ingen större skillnad från orginal.
efter jag monterat kittet så har jag fått köpt nya delar för ca 3000:- (bussningar rullar,brickor,fjäderkopp osv)
Hoppas ni förstår min beskrivning av "jobbig"
låt diskussionen börja!
har haft några skidoos på rad nu och har vart nöjd med dom, typ tills nu...
2 av mina vänner köpte nya skotrar till iår, en m8-12 och en assault -11
efter att ha provat dom så tycker jag att min skidoo är riktigt svårkörd! tungstyrd, sjukt jobbig att burka med, man får liksom ta i och slita som ett as för att få skiten dit man vill och motorn känns lite tam om man jämför med dessa 2...
är det bara jag som upplever detta? tyckte min gamla rev renegade va lika jobbig och tyngstyrd...
när andra provar min skoter så fattar dom inte hur jag orkar hålla på å köra som jag gör... just för att dom tycker att den är "jobbig"
har kikat lite på Ac xf hc-13,ac m8 12-13 eller en assault -12-13
vad har dom för för och nackdelar?
summit xm? skulle ju vara trist om den va lika "jobbig" som den jag har nu.
vill ha en skoter med mycke "rullepulver" och lättburkad.
trodde att skidoon skulle bli lite bättre med ett variatorkit, men de gjorde bara allt dyrare och ingen större skillnad från orginal.
efter jag monterat kittet så har jag fått köpt nya delar för ca 3000:- (bussningar rullar,brickor,fjäderkopp osv)
Hoppas ni förstår min beskrivning av "jobbig"
låt diskussionen börja!