Vit klister lapp?

Dalmasn

Välkänd medlem
27 aug 2007
136
0
6
Mora/Dalarna
Hej! Här kommer en lite udda fråga,

Men är det någon som vet hur man får tag på den vita klister lappen som finns orgnal på 440 ski-doo rev skärmar?

De ja menar är den vita lappen som racing nummret igenteligen står på när man kör skotercross.

Jag vill ha tag på två sånna till min rev för styling, jag vill få en så värklig racing look som möjligt. Kunde väll bara köpt en 440, Men jag ville inte ha den motorn =P .. Å en X-rs är bara att drömma om. För på dom sitter ju den lappen på orginal.

Men är de någon som vet om dom säljs ens?? Eller är jag å dillar i nå som är helt omöjligt.

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Titta sprängskisserna på ski-doos hemsida. ALLT som sitter på någon maskin från fabrik finns att köpa som reservdel i efterhand.

Dalmasn

Välkänd medlem
27 aug 2007
136
0
6
Mora/Dalarna
Hur skulle de gå till?

De måste väll vara nå spec papper med ''klisterfunktion'' på baksidan.?

Lät ju som en billig lösnings iaf :) Men tror inte de papperet tål vatten så bre eller?....

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
asså jag menade ju såklart ett stort vitt klistermärke, typ båtmarinor osv borde ju ha?

Eller så lackar du en vit ruta på plasten :D

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Den som söker finner....

Men är det någon som vet hur man får tag på den vita klister lappen som finns orgnal på 440 ski-doo rev skärmar?

De ja menar är den vita lappen som racing nummret igenteligen står på när man kör skotercross.

Jag vill ha tag på två sånna till min rev för styling, jag vill få en så värklig racing look som möjligt. Kunde väll bara köpt en 440, Men jag ville inte ha den motorn =P .. Å en X-rs är bara att drömma om. För på dom sitter ju den lappen på orginal.

Men är de någon som vet om dom säljs ens ??
Eller är jag å dillar i nå som är helt omöjligt.

Högst upp i Ski-Doo Forumet.....

http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=13579

Den delen du söker finns säkert som reservdel, gå bara in under rätt årsmodell osv osv.

.