VOLTREGULATOR POLARIS

hasso

Välkänd medlem
23 apr 2010
104
0
6
Har en beggad till salu, även capacitor. Ibland pajar capacitor och ecu oxå när Voltregulatorn ger upp.
 

miloart

Medlem
15 dec 2012
42
0
1
edsvalla
Hej !

Såg ditt medelande till mig i ett annat forum men dom stängde ner den för mig tyvärr .

Ja , har den suttit på en dragon 800 cc mellan -08 -10 års modell , och inte är en pirat kopia så är det jätte intressant. .
Hur många trådar och vilka färger är det som sticker ut från den ??
mvh henrik .
 

hasso

Välkänd medlem
23 apr 2010
104
0
6
Det är polaris original, ska kolla trådarna när jag kommer hem om du vill. Du var inte intresserad av original capacitor oxå ?
 

hasso

Välkänd medlem
23 apr 2010
104
0
6
3st orange. 2st röda. 2st brun.3st gul.
Tänkte få 850:- och då står jag för frakten som spårbart paket. Med tanke på att nya kostar 2250:-.
 

miloart

Medlem
15 dec 2012
42
0
1
edsvalla
Var tvungen att beställa en ny så jag kan åka till helgen . Tyvärr så kostade den fan 2300 kr att få hem skickad men har tyvärr inget val när jag inte hörde nått från dig .
Jag behöver ju inte bryta kartongen och kan ju skicka tillbaka den (skulle kosta 10%) men då behöver jag din skickad omg. Och få det att fungera med pengar och allt vet jag inte om det hinns !!!
Mvh.......
 

hasso

Välkänd medlem
23 apr 2010
104
0
6
Trodde inte det var så bråttom. Om du går in på Nordea och sätter in pengarna så skickar jag den på em men jag tror inte du hinner få den före helgen. Mail mlhanr@hotmail.com så går det snabbare.
 

hasso

Välkänd medlem
23 apr 2010
104
0
6
OK, förstår att du inte vill chansa. Hade resten klarat sig - fått igång den ?