x-trim eller renegade

killerkid

Välkänd medlem
13 okt 2004
190
1
6
norrland
är ute efter en skoter i prisklassen upp till 65k och vill gärna ha en skoter som man kan sätta på en dubbeldyna lite enkelt då man är tvungen till det men även kunna ha lite roligt själv på och utanför leden, nu verkar det som jag väljer mellan en renegade 600 sdi o en x-trim med samma motor, är det nån större skillnad mellan dessa skotrar eller kanske ni tycker att jag ska välja nåt helt annat

_XTC_

Medlem
1 jan 2000
38
0
1
Dalarna
hade jag balt mellan renegade och och X-trim hade jag tagit renegade.....mest för att jag tycker ski doo:n är smidigare än lynx samt att variator setupen inte varit särskilt bra på xtrimen, vart väl dock bättre på 08orna??

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
trots att jag är ett lynx fan så måste jag säga renegade.
den är lättare och känns väldigt smidig.

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Jag hade heller köpt summit 06/07 om dom går att hitta för dom pengarna, idag kan en skoter gå för vad helst.

_XTC_

Medlem
1 jan 2000
38
0
1
Dalarna
Jag hade nog hellre köpt en beggad Switchback 600 CFI...men då hellst en som nån bytt matta på till 38 eller 44.....den är både smidig och går mycket bra speciellt cfi:n.....samt att dom inte kostar så sjukt mycke som alla revar gör

killerkid

Välkänd medlem
13 okt 2004
190
1
6
norrland
Jag hade nog hellre köpt en beggad Switchback 600 CFI...men då hellst en som nån bytt matta på till 38 eller 44.....den är både smidig och går mycket bra speciellt cfi:n.....samt att dom inte kostar så sjukt mycke som alla revar gör
problemet är väl att få dit en dubbeldyna på switchbacken eller