Boys,
Här verkar det finnas en hel del experter. Surrar (surar) mest runt på min gamla 440 fläktkylda Sport Touring.
Nu börjar jag fundara på en lite nyare maskin och har så klart fastnat på "The way out" .
Fastnat för en XLT 600 Touring 1995 och en XLT SKS (dubbeldyna) 1996.
Tydligen ska SKSen ha en xtra10 och touringen en xc100. Vad fasen är skillanden och kommer jag att märka skillanden?
Kommer oftast att nöta på lederna med *lite* spårning av nya leder då och då.
Sedan har jag sett att XLT Touring av 1996 modell har en xtra12.
Har letat en hel del, men kan inte hitta något riktigt bra svar. Lössnö minus för 12an, men vad är egentligen skillnaden mellan en xc100 (senare årsmodell 95) och en xtra10 (årsmodell 96). Har kollat lite på http://www.polarisman.com/ som hittills hjälpt mig. Hrä kan jag läsa att "rear travel" är likvärdigt på båda modeller.
Hjälp mig att välja rätt!!
Zman
Här verkar det finnas en hel del experter. Surrar (surar) mest runt på min gamla 440 fläktkylda Sport Touring.
Nu börjar jag fundara på en lite nyare maskin och har så klart fastnat på "The way out" .
Fastnat för en XLT 600 Touring 1995 och en XLT SKS (dubbeldyna) 1996.
Tydligen ska SKSen ha en xtra10 och touringen en xc100. Vad fasen är skillanden och kommer jag att märka skillanden?
Kommer oftast att nöta på lederna med *lite* spårning av nya leder då och då.
Sedan har jag sett att XLT Touring av 1996 modell har en xtra12.
Har letat en hel del, men kan inte hitta något riktigt bra svar. Lössnö minus för 12an, men vad är egentligen skillnaden mellan en xc100 (senare årsmodell 95) och en xtra10 (årsmodell 96). Har kollat lite på http://www.polarisman.com/ som hittills hjälpt mig. Hrä kan jag läsa att "rear travel" är likvärdigt på båda modeller.
Hjälp mig att välja rätt!!
Zman