xrs 600 -07

N

N_w

tjena, har sökt men inte hittat något om denna skoter, jag skulle vilja veta positiva och negativa saker om den. Allt om denna skoter. Tack

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
de jag hört/läst är då att orginal matta + skidor suger, annars så är det i princip som en 440 fast med större motor. summit versionen iallafall verkar vara elak mot remmarna (vet ej om samma gäller för 600)

N

N_w

okej, lät inte som några större problem, det här med packboxarna är vell ett bekymmer?. Tänkte om detta skulle hända då skall jag göra om så det smörjs som de andra lagrena!! någon som har guide på hur man gör det så man har lite tips med sig.

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Har då inte hört nå om packboxar?
Den käkade rem när jag köpte den men nu är variatorn fixad med vikter och bytt fjädrar så de är inte nått problem nå längre!
Nått speciellt du ville veta? :)

N

N_w

okej tack så mycket!. Går den bra i snön med original matta? eller är en 44 ett måste?. Och är fjädringen bra?
Bra körställning både sittande och stående?. vad är ett lämpligt pris på en xrs med miltals intervallen mellan 300-500mil?

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
okej tack så mycket!. Går den bra i snön med original matta? eller är en 44 ett måste?. Och är fjädringen bra?
Bra körställning både sittande och stående?. vad är ett lämpligt pris på en xrs med miltals intervallen mellan 300-500mil?
har inte kört nått med orginal mattan, har 44as matta nu och den gör det den ska! fjädringen är bra, skön och lätt att ställa om..
Körställningen är jävligt skön men det tar nån mil innan man vänjer sig om man har kört med äldre skoter innan.
Jag har bytt styre och styrhöjare för skönare körställning vid stående körning.. är 180cm lång och då var orginalhöjaren för kort.

Priset har jag ingen anning men kolla runt lite på blocket så ser du vad dom ligger på sen går det nästan alltid att pruta lite:)

N

N_w

okej okej låter som en skoter för nästa sesong:)! tack så mycket för tipsen och hjälpen