Hej jag bytte bränsletrycksregulator på min phazer turbo och nu är den svår startad kan det vara för att den sitter för långt från tanken? Den sitter ända frame vid stötdämparinfästningen.
På bilar sätter man dem under huven och har tanken bak. Barasåatt.
Jag har fått uppfattningen att de är känsliga på att ha rätt fart på startmotorn. När mitt batteri är klent så händer det att den trilskas och blir sur.
Ja juste... Liten tanke vurpa :$ men kan det vara att den sitter för långt ifrån spridarna? Original och på bilar (allafall de jag har skruva på) sitter den ju på slutet av fuelrailen?
Komm på en grej till jag gick in i service läge eller va de heter på podden och den visar fel kod 84 men de är ingen varningslampa som lyser. Kan de ha nått med saken å göra?
Nu har jag montera den gammla regulator men har lyckats å blanda ihop vakumslangarna såjag kolla på nätet och hitta hur man ska koppla in alla slangar på phazer turbo men på de bilden är inte regulatorn med så vart kopplar jag in den?