Youtube projekt?

E

eMe181

Tjena, sitter och funderar på om jag ska göra en kanal på youtube. Där vart jag lägger upp andras filmer på skotrar. Mestadels ''Helmet cam'' (Hjälmkamera) filmer. Dock får jag inte ta den utan tillåtelse, så har någon här på Snowmobile ett par filmer som man kan få lägga upp?

Självklart så får ni ju creeds för hjälpen :=)
 
E

eMe181

Tjena, sitter och funderar på om jag ska göra en kanal på youtube. Där vart jag lägger upp andras filmer på skotrar. Mestadels ''Helmet cam'' (Hjälmkamera) filmer. Dock får jag inte ta den utan tillåtelse, så har någon här på Snowmobile ett par filmer som man kan få lägga upp?

Självklart så får ni ju creeds för hjälpen :=)

Nu finns det en channel, sök bara på HelmetCamChannel på Youtube, skriv i tråden eller skicka ett meddelande om ni är intresserade! :=)
 
E

eMe181

7 filmer uppladdade i dagsläget :≈]

Söker efter mer folk som vill ha sina Helmetcam Filmer uppladdade!

Glöm inte att besöka våran nya hemsida, som inom kort skaffar ett eget domän!

http://www.helmetcamforum.n.nu

:]
 

Woodlauncher

Välkänd medlem
1 nov 2007
178
0
6
Vill man ha sina filmer på Youtube lägger man väl upp dom själv?
Kan ju vara enklare att hitta bra filmer om eMe181 kör någon 'kvalitetskoll' och inte lägger in vilket skit som helst. Jobbigt att gå igenom 10 filmer som passar bra i soptunnan innan man hittar någon bra.
 
E

eMe181

Kan ju vara enklare att hitta bra filmer om eMe181 kör någon 'kvalitetskoll' och inte lägger in vilket skit som helst. Jobbigt att gå igenom 10 filmer som passar bra i soptunnan innan man hittar någon bra.
Det jag menar :=)

Finns många dåliga filmer på Youtube som man skiter i, därför vill jag lägga upp alla Helmet Cam filmer.

För nog kan det vara gött att bara gå in på någons kanal och se en hel bunt helmet cam filmer? =)
 

vovlo

Välkänd medlem
1 feb 2007
686
2
16
gräsmyr
kan du ge fan i att lägga upp din jävla film i varenda filmtråd som finns på hela forumet? det räcker väll med en tråd eller?
 
E

eMe181

BUMP

Behöver mer filmer! Skriv här i tråden eller i PM :) Går alltid skicka ett PM till Helmetcamchannel på youtube!
 
W

Wettainen

Det enda som i den där kanalen är ju Arctic Cat cougar 500 och en fs1a och sen några vanliga videos men som inte var så speciellt roliga att titta på.
Den enda bra jag hittade var killarna från Älvsbyn! :)
 
E

eMe181

Kommer mer Helmet cam:s :p laddar bara upp nå random material nu :D längtar tills jul när jag ska beställa en GOPRO :D