Senaste aktivitet

  • S
    Någon med erfarenhet som kan göra en uppskattning om denna skoter skulle kunna rymmas på ett sånt här släp? Släpet är 300cm långt...
    • 501-100003.jpg
  • mattgojohn
    mattgojohn reacted to Boost III's post in the thread E-tec spridare, vem servar? with Gilla.
    De va svindyrt 1900kr för en spridare och inte ens en flödestest ingår. De måste finnas billigare tvätt i sverige? Annars bär de sig att...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden E-tec spridare, vem servar?.
    De va svindyrt 1900kr för en spridare och inte ens en flödestest ingår. De måste finnas billigare tvätt i sverige? Annars bär de sig att...
  • HowardAllison
    Hej! Kan jag kontakta dig för mer information om din resplan? Jag tror att det skulle vara användbart för mig
  • mattgojohn
    Googlade fram denna: https://tr-skoteromek.se/?page_id=235
  • Undie
    Undie svarade på tråden Elbekymmer.
    Kolla så alla stift är raka i kontakten till mätarhuset... de kan ställa till massa bekymmer, har varit med om det ett par gånger
  • Undie
    Undie svarade på tråden Smörjfett.
    https://www.hydroscand.se/se_se/produkt/oilkey-gt-500-8251-01 den röda använder jag, finns att köpa på swedol om jag inte missminner...
  • J
    JAAG svarade på tråden Smörjfett.
    Kör på det du har!
  • S
    skarj svarade på tråden Smörjfett.
    Det var just det, har Biltemas marinfett hemma, men kom att tänka på att det känns som en sommarprodukt, men låter ju bra om någon annan...
  • H
    hesper0s skapade tråden Elbekymmer i Lynx.
    Hej! Har införskaffat en X-trim 550f -11 som dessvärre har lite konstigheter för sig. Hastighets och varvmätare funkar ej, dom fladdrar...
  • asker
    asker svarade på tråden Smörjfett.
    Har du redan något hemma så använd det, men jag brukar köra med marinfett för det är det enda som funkar i min sluta grävmaskin, men det...
  • J
    JAAG svarade på tråden Smörjfett.
    Vilket vanligt fett som helst duger så varför krångla till det? Har du det redan hemma och inte vill köpa en sort till så funkar det...
  • B
    Flakbredd 190-200cm på släpvagn för kälken på tvärs alltså. Såg i helgen att yamahahandlaren erbjöd O-viken packkälke. Ser ut att vara...
    • DSC0660.jpg
  • S
    skarj svarade på tråden Smörjfett.
    Lite min tanke också, marinfett borde vara bra, eller iaf bra nog. Möjligen att kullager inte gillar det, tänker att det mest är...
  • mas
    mas reacted to JAAG's post in the thread Smörjfett with Gilla.
    Ofta är viktigare än vad! Smörjer gör man till stor del för att trycka ut skit ur lagringarna och vilket fett som helst tål vatten...