Senaste aktivitet

• N
    Norrbotten89 reacted to Sneeuwscooter's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Det kan också vara tekniken. Körning och leka i djupsnö på myren skiljer sig fran 'normalt' ledkörning. Kanske Freeride är OK, men med...
  • N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Dom 12 kilona känns som 60.... och att BRP-fyrtaktarna har "elgas" gör det inte bättre heller.... dom har väl blivit lite bättre sista...
  • J
    JAAG svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Dom 12 kilona känns som 60.... och att BRP-fyrtaktarna har "elgas" gör det inte bättre heller.... dom har väl blivit lite bättre sista...
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Helst av allt skulle man hittat en crossover med 64 mm kammar på en lössnö boogie samma kompetenta större kylning som en crossover ska...
  • N
    Och för att återgå till 4takt eller 850 så kollade jag specarna på lynx Brutal Enligt dessa så är 4 takts turbon 264 kg torrvikt och...
  • N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Exakt! Slutade helt kolla deras grejer för några år sen då dom "omorganiserade", numera är det bara en massa "Kolla vad jag har fått av...
  • N
    Norrbotten89 reacted to mas's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    SLEDTRAX...??? Helt ärligt, leta igenom alla deras tester av olika maskiner och när du hittar ett enda test som är negativt gällande en...
  • N
    Okey jag förstår, vi var och körde på en av förra vinterns få dagar då det fanns lite mer snö inåt landet det blev väll en 16 mil den...
  • N
    Norrbotten89 reacted to asker's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Bra att veta är att köper du en brp så kommer du inte hitta någon som går bättre i lössnön hos brp än den maskin du har idag, du kommer...
  • L
    leroy reacted to Boost III's post in the thread Pro rmk 800 to 850 killer with Gilla.
    Piptest och mappning Delux . Nu är jag igång med att leta åt alla hästar i motorn och de är mycket jobb om man jagar varenda kuse som...
  • mattgojohn
    mattgojohn reacted to mas's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    SLEDTRAX...??? Helt ärligt, leta igenom alla deras tester av olika maskiner och när du hittar ett enda test som är negativt gällande en...
  • J
    JAAG svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Exakt! Slutade helt kolla deras grejer för några år sen då dom "omorganiserade", numera är det bara en massa "Kolla vad jag har fått av...
  • asker
    asker reacted to mas's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
  • mas
    mas svarade på tråden Köpråd brp crossover.
  • asker
    asker svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Bra att veta är att köper du en brp så kommer du inte hitta någon som går bättre i lössnön hos brp än den maskin du har idag, du kommer...