Senaste aktivitet

• B
  • B
    Hejsan. Detta är ett forum med väldigt många intressanta projekt, så jag tänkte visa mitt. Det började med att jag hade en husvagn...
  • B
    Ursäkta att jag har varit borta och inte svarat på så lång tid. Jag började riva husvagnen i mitten av Maj och det var regbesiktigat och...
  • mas
    mas svarade på tråden Polaris eller lynx.
    Jag gick från en 2012 49 Ranger 600 Etec med inslagsvarv på ca 2600 varv till en 2018 Bondocker 850 RE och det tog inte jättelång stund...
  • J
    JAAG svarade på tråden Polaris eller lynx.
    De tidiga 850 var lite hackiga i ingreppet men det blev bättre med åren. Tar någon kvart att vänja sig med om man inte har "digital...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Polaris eller lynx.
    En sak man bör ha i åtanke på en brp 850 som gått ut på garantin är vevaxeln! Vevaxeln går inte renovera på just 850 och den kostar...
  • M
    Marcus77 reacted to JAAG's post in the thread Lynx Xtrim with Gilla.
    Yamaha. Någon lämpligt lång Viper exempelvis. Ska man bara kryssa hundratals mil led så hade jag kanske kastat ett getöga på en Apex...
  • J
    JAAG svarade på tråden Lynx Xtrim.
    Yamaha. Någon lämpligt lång Viper exempelvis. Ska man bara kryssa hundratals mil led så hade jag kanske kastat ett getöga på en Apex...
  • A
    axel05 svarade på tråden Polaris eller lynx.
    jag ska svänga förbi northbike i sundsvall på fredag och provsitta några olika skotrar och prata med dem lite. dem har en 2020 khaos med...
  • P
    patric70 svarade på tråden Polaris Khaos 850 2023?.
    Här finns det lite funderingar i samma ämne: https://www.snowmobile.se/forum/threads/polaris-eller-lynx.158018/ Alla dessa är bra...
  • P
    patric70 svarade på tråden Polaris eller lynx.
    Har haft både Brp (summit, freeride) och Polaris Khaos och det är lite som många säger att Polaris är lite mer lättkörda. Jag är väl...
  • M
    Marcus77 svarade på tråden Lynx Xtrim.
    Tack för bra svar! Då är väl frågan snarare om jag ska vidga vyerna istället. Budget ca 70-75000, gärna 4takt, mestadels led (typ 80%)...
  • mas
    mas svarade på tråden Lynx Xtrim.
    Insprutning krånglar nästan aldrig i jämförelse med hur förgasare kunde bråka. Och för de som har minimalt intresse av att rengöra...
  • J
    JAAG svarade på tråden Lynx Xtrim.
    + på den! Ska du ha problemfritt, eller billigt, ägande av gammal skoter så ska du hålla tekniknivån låg hellre än att stirra dig blind...
  • asker
    asker svarade på tråden Lynx Xtrim.
    1000 timmar är mycket på en skoter, vid 300timmar är det mesta trött. Ska nog vara riktigt billig om det ska vara värt ett köp. Vet inte...