Senaste aktivitet

• J
    Jo nu när du säger det... Olika långa konor på kulleder har dom vet jag, men tänkte i själva infästningen mot chassiet.
  • J
    JAAG reacted to asker's post in the thread 36" framvagn till freeride 2014 frågor with Gilla.
    G2/G3 framvagn passar inte på G4/G5, vet dock inte hur mycket som skiljer om det är enkelt att bygga om, men säkert svårt då ingen, inte...
  • mas
    mas reacted to Boost III's post in the thread Etec with Gilla.
    Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Etec.
    Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...
  • asker
    G2/G3 framvagn passar inte på G4/G5, vet dock inte hur mycket som skiljer om det är enkelt att bygga om, men säkert svårt då ingen, inte...
  • J
    Utan att veta säkert så skulle jag inte bli det minsta förvånad om det passade mellan.
  • L
    Nya eftermarknads vattenpumpen från rinab som jag monterade var drevet i stål och inte plast som de visar på bilden dock
  • E
    Hur stor skillnad är det mellan xm framvagn mot G4 chassit. Det finns det många av och man kanske kan bygga om det om det är möjligt...
  • M
    miccesolinas reacted to Balkanboy's post in the thread X-ride eller m-ride with Gilla.
    Köpt M-ride 162. Original skidorna vart utbytta från att den var ny samt att det sitter bukplåt nu. tiden får visa vad den går för. Vill...
  • asker
    asker svarade på tråden Etec.
    Beror väll lite på hur man förvarar skotern under sommaren står den ute under bar himmel på en åker så är det nog helt klart en fördel...
  • asker
    Lär nog stämma att det går nästan snabbare ett plocka ur hela motorn för att byta stiften. Är inte mycket som skiljer G4 och G5 mer än...
  • asker
    Finns det änns någon som gått mer än 600mil på samma motor? :p:p:p Inget jag hört om att det ska vara något problem med drevet. Däremot...
  • Boost III
    Vid hur många mil ska man oroa sig för plastdrevet på Polaris 850? Finns de några långmilare utan problemet?
  • J
    Tror 36" framvagnen kom senare så en 12as dämpare är förmodligen samma långd som freeridedämparna. Men enklast är väl ta tumstocken och...
  • eing9911
    Tar ca 30 min att ta ur motor på G4 N/A (troligtvis även G5) också om man vet vilka steg man ska göra;) Håller dock med om tändstiften🤦‍♂️