Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Menu
Hem
Forum
Nya inlägg
Sök forum
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Media
Nytt media
Nya kommentarer
Sök media
Medlemmar
Registrerade medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
snowmobile.se
Senaste nytt
Logga in
Bli medlem
Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Blog
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Support UI.X
Donate
Contact us
Main Links
Forum
articles
Interviews
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Menu
Senaste aktivitet
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilmeddelanden
Senaste aktivitet
J
JAAG
svarade på tråden
36" framvagn till freeride 2014 frågor
.
Jo nu när du säger det... Olika långa konor på kulleder har dom vet jag, men tänkte i själva infästningen mot chassiet.
måndag kl 14:46
J
JAAG
reacted to
asker's post
in the thread
with
Gilla
.
G2/G3 framvagn passar inte på G4/G5, vet dock inte hur mycket som skiljer om det är enkelt att bygga om, men säkert svårt då ingen, inte...
måndag kl 14:45
mas
reacted to
Boost III's post
in the thread
Etec
with
Gilla
.
Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...
måndag kl 12:37
Boost III
svarade på tråden
Etec
.
Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...
måndag kl 11:36
asker
svarade på tråden
.
G2/G3 framvagn passar inte på G4/G5, vet dock inte hur mycket som skiljer om det är enkelt att bygga om, men säkert svårt då ingen, inte...
måndag kl 09:09
J
JAAG
svarade på tråden
.
Utan att veta säkert så skulle jag inte bli det minsta förvånad om det passade mellan.
måndag kl 07:16
L
Lindbom_Yamaha
svarade på tråden
PRO RMK 850 går varm . Vattenpump?
.
Nya eftermarknads vattenpumpen från rinab som jag monterade var drevet i stål och inte plast som de visar på bilden dock
söndag kl 19:17
E
enslow
svarade på tråden
.
Hur stor skillnad är det mellan xm framvagn mot G4 chassit. Det finns det många av och man kanske kan bygga om det om det är möjligt...
söndag kl 17:19
M
miccesolinas
reacted to
Balkanboy's post
in the thread
X-ride eller m-ride
with
Gilla
.
Köpt M-ride 162. Original skidorna vart utbytta från att den var ny samt att det sitter bukplåt nu. tiden får visa vad den går för. Vill...
15 nov 2025
asker
svarade på tråden
Etec
.
Beror väll lite på hur man förvarar skotern under sommaren står den ute under bar himmel på en åker så är det nog helt klart en fördel...
14 nov 2025
asker
svarade på tråden
.
Lär nog stämma att det går nästan snabbare ett plocka ur hela motorn för att byta stiften. Är inte mycket som skiljer G4 och G5 mer än...
14 nov 2025
asker
svarade på tråden
.
Finns det änns någon som gått mer än 600mil på samma motor? :p:p:p Inget jag hört om att det ska vara något problem med drevet. Däremot...
14 nov 2025
Boost III
svarade på tråden
.
Vid hur många mil ska man oroa sig för plastdrevet på Polaris 850? Finns de några långmilare utan problemet?
14 nov 2025
J
JAAG
svarade på tråden
.
Tror 36" framvagnen kom senare så en 12as dämpare är förmodligen samma långd som freeridedämparna. Men enklast är väl ta tumstocken och...
14 nov 2025
eing9911
svarade på tråden
.
Tar ca 30 min att ta ur motor på G4 N/A (troligtvis även G5) också om man vet vilka steg man ska göra;) Håller dock med om tändstiften🤦♂️
14 nov 2025
Senaste nytt
Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta att använda den här webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.
Acceptera
Läs mer.…