Senaste aktivitet

• R
    Ska införskaffa mig en en ”andra skoter” med 600 ace, väljer mellan 49/59 ranger Hur är dom att dra en normal pulka eller en nilapulka...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Koll av stator 600 e-tec.
    RM statrors uppger 1,1 ohm i motstånd + - 20% . Rm stators är ju bästa som finns men jag tror en billig kina funkar också speciellt då...
  • eing9911
    eing9911 svarade på tråden Koll av stator 600 e-tec.
    Tog och kollade lite mer igår med BUDS och börjar misstänka statorn ändå. Den ger ingenting på 55V kretsen i BUDS och följer man...
  • W
    Hallå, jag har en 2019 PRO rmk 850 med Pidd. Pidd displayen började krångla förra säsongen med att skärmen började flimra i vitt mer...
    • IMG_7178.jpeg
  • W
    wiktorb svarade på tråden PIDD Problem.
    Hej, Löste du problemet och hur isåfall.? Jag har samma problem med min nu.
  • Boost III
    De första jag skulle kolla upp är tps givaren och ställa im den exakt. De är väldigt känsliga på att den står exakt rätt. Men en hel del...
  • mas
    Testa att starta och varmköra med varmare/mjukare tändstift. En kompis hade en Doo 1000 SDI som hade massa trim och annat skit och den...
  • oscaröstlund
    Köpte en M8 HCR 2011 i våras och har skruvat och fixat i ordning på den hela sommarn och hösten. Har varit extremt svårtstartad och...
  • Boost III
    Aj fan så trög kall, de va inge bra för min dotter och hennes kompis som just blivit med Patriot 850. Utan skämt så får de ha extra...
  • J
    Jawo svarade på tråden Shredder och pulka.
    Körde 600r med kylfläkt på g4 vilket såklart alltid gått bra. Kanske lika bra att vara montera kylaren och vara nöjd så.. Asker du...
  • S
    Snöskor svarade på tråden Snö i Vemdalen??.
    Ser skralt ut med snö utanför pisterna. Men nu ska det ju dra in och snöa och bli kallt så det kanske finns hopp ändå...
  • asker
    asker svarade på tråden Shredder och pulka.
    Skulle nog säga att det är exakt lika som på G4 chassiet, då skillnaden mellan G4 och G5 är typ Fotstegen och ett extra motorfäste på G5...
  • J
    Jawo svarade på tråden Shredder och pulka.
    Har du dragit något med G5/radien2? Hade hoppats att det skulle gå med LinQ stänklapp och isrivare..
  • J
    Jawo reacted to mattgojohn's post in the thread Shredder och pulka with Gilla.
    Köp extrakylaren, mest troligt kommer den att gå varm annars.
  • M
    monno svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
    Läste lite teorier att just den delade axeln som man markandsför som att det är för att kunden ska kunna byta matta lättare framförallt...