Senaste aktivitet

• S
    Startgas1 reacted to asker's post in the thread Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk with Gilla.
    Har fått hem dämparna till maskin. Dessa kommer från en summit med de hade alla rätt längd, kanske inte helt optimalt i en ledräser men...
  • D
    drdryyls reacted to asker's post in the thread Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk with Gilla.
    Har fått hem dämparna till maskin. Dessa kommer från en summit med de hade alla rätt längd, kanske inte helt optimalt i en ledräser men...
  • asker
    asker svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
  • Boost III
    Ja en AC 16 har bästa hållbaraste 800an av alla de är bara lite klumpiga och sisodär i elen men helt klart godkänd ändå. Just HC har...
  • mattgojohn
    Nya blocket suger! Jag klagade skarpt på att inte datum fanns i annonserna och då tog det nån dag sen fanns det där (gissar att jag inte...
  • J
    JAAG svarade på tråden Vilken snöskoter borde jag ha?.
    Dom är inte superbilliga längre, och begpriserna har följt med. -21 kostade en ny 59 600EFI 99900:-, -22 kostade den 109900:-. Kikar...
  • J
    JAAG svarade på tråden Arctic Cat Alpha One 154” -19.
    Nu vet jag inte hur de lite senare HC är men de tidigare var känsliga för varmgång då de hade jättesmå kylare.
  • U
    Ultrakorp reacted to Boost III's post in the thread Rusande tomg Axys 850 with Gilla.
    Nu är jag nöjd med rusningen vid gasavslag. Sänkte tomgångsskruven ca 1 varv och nu är de lagom motorbroms i låg fart under 20 ish 30...
  • Henrikssons
    Lynx 59 Ranger 600 EFI är en skoter som bör passa dina behov, en simpel skoter som var rätt billig som ny och därmed bör ligga relativt...
  • S
    har även lite extra koll på en 16ons Hardcore, Dom har ju den vanliga traditionella boggien, Kanske man skulle satsa mer på en sådan då...
  • S
    Sebbe25 reacted to JAAG's post in the thread Arctic Cat Alpha One 154” -19 with Gilla.
    Alpha-skenorna är definitivt ömtåliga. Sett skenor som ägts/körts av tämligen försiktiga människor, och till råga på allt inte så många...
  • S
    Sebbe25 reacted to Boost III's post in the thread Arctic Cat Alpha One 154” -19 with Gilla.
    Undvik hellst 18-19 motorn för kolvarna spricker närsom på dem. De har stora hål i kolven på insugssida för att kunna dra in ut soppa...
  • J
    JAAG svarade på tråden Arctic Cat Alpha One 154” -19.
    Alpha-skenorna är definitivt ömtåliga. Sett skenor som ägts/körts av tämligen försiktiga människor, och till råga på allt inte så många...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Rusande tomg Axys 850.
    Nu är jag nöjd med rusningen vid gasavslag. Sänkte tomgångsskruven ca 1 varv och nu är de lagom motorbroms i låg fart under 20 ish 30...
  • Drago
    Lite var stans, googla på art.nr