Senaste aktivitet

• J
    JAAG svarade på tråden Etec.
    På mina lössnö-850, (och 800), har stiften varit jävulskt fula efter en säsong, men dom har varit oljeslukare allihopa. Kör...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Etec.
    Varför byter du stift varje höst för att dom släcks eller kör du väldigt mycket ? Körde runt 460 mil med min senaste 850 utan att byta...
  • Henrikssons
    Henrikssons svarade på tråden Etec.
    Jag har goda erfarenheter av sommarkonserverings-programmet på 850 e-tec, har aldrig släckt ett enda tändstift från 2018 och fram tills...
  • J
    JAAG svarade på tråden Etec.
    Har ni öppnat en E-tec? Ligger alltid en rejäl pöl olja i varje vevhus. Använde för övrigt "sommarsmörjningsfunktionen" ett par gånger...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Etec.
    Även om skotern drar mycket olja är det ju troligtvis så att den oljan inte finns kvar i motorn till sommarförvaringen så jag använder...
  • H
    Okej! Bör kolla efter en 600 sdi isåfall! Är en som gått 1100 mil på tok för mycket?
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Etec.
    Yes kör självklart oljeprogramm om den står i omväxlande tempratur och speciellt om de är oisolerat. I med 0,5% oklja i tanken också och...
  • Boost III
    Men den mutterknack jag tar tar de ca 3-5 sek att dra loss med vattentricket. Har man en för svag blir de som ovan nämnt den drar runt...
  • L
    Lindgren - BD reacted to Norrbotten89's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Nu kan snön komma :)
  • L
    Lindgren - BD svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Jag ledsnade fullständigt på min 2024 Xterrain 3700 600R och köpte mig en ny kvarvarande 2025:a Xterrain RE 3700 900 Turbo R för några...
  • J
    Myyyycket enklare för hand! Du tappar fort bort halva dragkraften från muttermaskinen i glapp på vägen mellan maskin och bult och dra...
  • Boost III
    . Mutterkbnack är enklare än drafgskaft med vattenmetoden men den måste va stark helst över 600nm maskin. Jag går bet ibland merd...
  • D
    drdryyls reacted to 100140's post in the thread Polaris 120 dör vid gaspådrag! with Gilla.
    Det var skit i förgasaren! går bra efter ultraljudstvätt!
  • S
    Strompan svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Norrbotten89 är du nöjd med ditt val? Har det fungerat på led som du önskade och kan man få en liten utvärdering av valet? 😃
  • N
    Hei, Jeg har foreløpig stått over å kjøpe ny scooter og hatt min AC Alpha One 153 kappet til 146 til nå i vinter. Synes det er en...