Ja en sån skulle jag gärna köpasjälv hoppas jag på commandern med 800r motorn och 44 kammar, de vore riktigt skoj
PRecis vad jag hört oxå. Funderar på en boondocker, det var det "Pratade med en ÅF som varit och kört tolvorna och han sa att det inte var några nya motorer. Boondocker´n får pulverlackat svart chassie och nya dekaler samt häftigare dämpare i både framvagn och boggie.
Sen var det någon av arbetsmaskinerna som ändrade utseende mycket, kommer inte ihåg vad han sa, men sammanfattningsvis var det inget spännande iaf...
15 mars enligt obekräftade uppgifterVilket datum släpper lynx uppgifterna? de är väl senast av alla att släppa dessa
Hoppas detta gäller commandern, och då helst pps boggie, men gärna nytt utseende.. Eftersom det förmodligen blir köp av denna maskin.Pratade med en ÅF som varit och kört tolvorna och han sa att det inte var några nya motorer. Boondocker´n får pulverlackat svart chassie och nya dekaler samt häftigare dämpare i både framvagn och boggie.
Sen var det någon av arbetsmaskinerna som ändrade utseende mycket, kommer inte ihåg vad han sa, men sammanfattningsvis var det inget spännande iaf...
Någon som vet om 15 mars stämmer?15 mars enligt obekräftade uppgifter