Lynx 2012

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
lynx har väl ett eget chassi? boggi sånt som är gjort för oss här i norden.
Nä nu hoppas vi på en racer till .men som sagt blir det nog mycke dekaltrim på dom

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
He he, nja poängen är väl att Lynx inte lär komma med något eget, utan man får ha koll på SkiDoo-s program.
Tyvärr går det ju åt det hållet sedan några år att det blir mindre och mindre eget och mer på färgsättningen det skiljer.
Vi får vara glada så länge stötdämpare och variatorsetup skiljer till det bättre för våra förhållanden och lägga ett par tusenlappar på att byta ut bussningarna i framvagnen, lager i boggien mm samt ett antal timmar för att ta isär maskinen och sätta ihop den på ett mer uthålligt sätt än vad löpande bandet klarar i Rovaniemi (inget negativt med det dock då det är bra att känna sin maskin och är tvunget att göra oavsett märke).

E

ejwbegysv

vet ej när lynx släpper på infon, men det är pressvisning imorgon iaf.

Lynx Linus

Medlem
13 mar 2011
22
0
1
Frostberget
Hej jag va till Saxnäs och där prov körde dom lynxarna men jag fick bara bild på 800. men jag såg dom andra:Lynx re rave 600 ACE kommer i orange och tror annars inte det är så stor skillnad från i fjol, Lynx boondocker 800 kommer med nya dekaler och är förlängd till 153" tror jag och Lynx re rave 800 e-tec kommer med nya dekaler men annars ingen skillnad tror jag. får inte in bilden

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
Hej jag va till Saxnäs och där prov körde dom lynxarna men jag fick bara bild på 800. men jag såg dom andra:Lynx re rave 600 ACE kommer i orange och tror annars inte det är så stor skillnad från i fjol, Lynx boondocker 800 kommer med nya dekaler och är förlängd till 153" tror jag och Lynx re rave 800 e-tec kommer med nya dekaler men annars ingen skillnad tror jag. får inte in bilden
Men commandern då, nått nytt där? give me info.

Wetex

Välkänd medlem
1 jan 2000
160
0
16
Hoppas dom skämtar,touring styre tbx??Å dekalerna måste va de fattigast jag sett!!