Känner att det kommer krävas en hel del tid och mycket pengar ska pungas ut innan jag blir nöjd med min nuvarande Phazer FX 07 (bl.a. styre, styrhöjare, shimsa dämpare, rikta skidor för att nämna få). Detta kalas kommer ju kosta x antal tusenlappar, och inte ens då vet jag om jag är nöjd med den. Har i o f s precis införskaffat ett par SLP PowderPro, men dessa går ju ta av om så önskas. Finns även en möjlighet till att jag kommer vilja ha något med lite mer tryck i motorn inom sinom tid också.
Ska jag kika runt lite på olika företag för inbytesvärde nu på direkten eller ska jag fixa småsakerna det är fel på först (snett styre, lite snedriktade skidor)? Värdet sjunker förmodligen ganska mycket med dessa småfel, men det kanske är värt det ändå med tanke på tiden som kommer krävas för att fixa upp allting.
Någon som har någon blekaste aning om vad inbytesvärdet kan vara på en 07a som har gått cirkus 330 mil? Köpte den förra vintern då den hade gått 270 mil, utan deffekter, för 73 000:-
Ska jag kika runt lite på olika företag för inbytesvärde nu på direkten eller ska jag fixa småsakerna det är fel på först (snett styre, lite snedriktade skidor)? Värdet sjunker förmodligen ganska mycket med dessa småfel, men det kanske är värt det ändå med tanke på tiden som kommer krävas för att fixa upp allting.
Någon som har någon blekaste aning om vad inbytesvärdet kan vara på en 07a som har gått cirkus 330 mil? Köpte den förra vintern då den hade gått 270 mil, utan deffekter, för 73 000:-