var ute och körde i lördags i djupsnön, skotern började gå konstigt under 5000rpm men gick bra över det (batteriet 2 dagar gammalt och laddning helt ok) , sen helt plötsligt (ca 1 tim senare på hemvägen) i det sämsta möjliga läget så tappade den ork för att helt plötsligt tvärstanna, prövade dra försiktigt, och kolvarna gick lite tungt, sen tvärsläppte dom och det var ungefär samma motstånd som i en jojo när jag drog i snöret, prövade starta och den bara spottade å lät som att det bodde en näve smällare å nåra muttrar i cyllarna...
bogserade hem skotern och åkte å jobbade, så nu sitter man ju här på annan ort och målar upp apokalyps-scenarion om vad som hänt, är det någon som kan ge mig lite kvalificerade gissningar så jag kan bygga mig en uppfattning om vad som det kommer att kosta mig?
bogserade hem skotern och åkte å jobbade, så nu sitter man ju här på annan ort och målar upp apokalyps-scenarion om vad som hänt, är det någon som kan ge mig lite kvalificerade gissningar så jag kan bygga mig en uppfattning om vad som det kommer att kosta mig?