Detta är då rent teoretiskt för att inte stöta sig med nån,
men OM det skulle vara så att jag kört min -11 Polaris 600 efter led och remmen sprängts vilket resulterat i packboxhaveri som sedemera (5km senare på nya remmen) resluterat i skurna vevlager o kolvar ska detta gå på garantin då?
Den teoretiska ÅF:n tycker det är solklart garantifall men får inget godkännande av Polaris att repa skotern trots åtskilliga telefonkontakter dom emellan samt ditskickad havererad rem för inspektion.
Skotern har i teorin varit 4 veckor på verkstad utan åtgärder .
Hur skulle du/ni driva detta framåt?
men OM det skulle vara så att jag kört min -11 Polaris 600 efter led och remmen sprängts vilket resulterat i packboxhaveri som sedemera (5km senare på nya remmen) resluterat i skurna vevlager o kolvar ska detta gå på garantin då?
Den teoretiska ÅF:n tycker det är solklart garantifall men får inget godkännande av Polaris att repa skotern trots åtskilliga telefonkontakter dom emellan samt ditskickad havererad rem för inspektion.
Skotern har i teorin varit 4 veckor på verkstad utan åtgärder .
Hur skulle du/ni driva detta framåt?