Ledjobb söndag ca 16.30

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Tänkte ta en tur och sladda skoterleder på söndag em, någon som vill hänga på
Bara att komma till Arnes maskin där sladdarna står så kan vi kanske vara flera på en gång.
Hans-e
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Då är jag hemma igen efter att ha beskådat termitbon i massor.

Måste vara någon som ej fått lära sig hur man uppträder med skoter på led.

men nu borde det vara bättre, körde ner till älven, paradisön-arnes-nötmyran-skoterstugan och tillbaka.
sopade ur samt tog med skräp som någon glömt vid skoterstugan.
 

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Då är jag hemma igen efter att ha beskådat termitbon i massor.

Måste vara någon som ej fått lära sig hur man uppträder med skoter på led.

men nu borde det vara bättre, körde ner till älven, paradisön-arnes-nötmyran-skoterstugan och tillbaka.
sopade ur samt tog med skräp som någon glömt vid skoterstugan.
Mycket bra jobb av dig H-E, både sladdat och städat +++++
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Var och hämtade nätsladden som jag var tvungen att lämna på eftermiddagen.

Passade på att sladda Åberget.

H-E hade gjort ett kanonjobb, jag tog det som var kvar, Leijonbacken mm.

Otroligt guppigt här och var, speciellt i backen. Svårt att få den bra med nätsladden.

Kunde också se vad en enda idiot kan åstakomma på väg hem...en enda gasglad skoteråkare hade verkligen gjort allt för att köra sönder, det Hans-Erik hade sladdat, från Åberget ända ner mot Sävast.. Feta snöhögar lite här och var..

Är det FÖR inbjudande att gasa på om det är FÖR slätt i skogarna..?

Tror jag sätter mig med gevär i en buske nästa helg och prickskjuter varenda en som har mattspinn :(

Nätsladden lyckades radera ut högarna denna gång, men helskotta om det hade fryst ihop..
 

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
Var och hämtade nätsladden som jag var tvungen att lämna på eftermiddagen.

Passade på att sladda Åberget.

H-E hade gjort ett kanonjobb, jag tog det som var kvar, Leijonbacken mm.

Otroligt guppigt här och var, speciellt i backen. Svårt att få den bra med nätsladden.

Kunde också se vad en enda idiot kan åstakomma på väg hem...en enda gasglad skoteråkare hade verkligen gjort allt för att köra sönder, det Hans-Erik hade sladdat, från Åberget ända ner mot Sävast.. Feta snöhögar lite här och var..

Är det FÖR inbjudande att gasa på om det är FÖR slätt i skogarna..?

Tror jag sätter mig med gevär i en buske nästa helg och prickskjuter varenda en som har mattspinn :(

Nätsladden lyckades radera ut högarna denna gång, men helskotta om det hade fryst ihop..
Hehe, att ligga med ett paitball gevär vore rätt inbjudande och rätt så harmligt. Men kanske ack så effektivt mot dessa dårar :)