Tror som dig oxå själv tycker jag inte det är snyggt alls ser bara lite löjligt ut!Det var en bra fråga.
För att det ser "fränt" ut?????
Eller så har dom kört av den????
Eller så vet dom bara int bättre????
Tror på första eller sista.
+1 samt att folk håller lite avstånd... Rekommenderar dock ej at tta bort den helt... kapa av en bit...Kan väl tänka mig att det är för att den inte ska hänga sig när man kör i djup snö.. Kanske?
Förstår vissa extrema ramphoppare då kan man säkert fastna i den om man ska trixa ordentligt. men för den vanliga svensson så kan man ju bara undra?dom som kör freestyle tar bort den för att göra diverse trick och att det skrapar i rampen när dom kör, annars tycker kanske vissa att det är snyggt eller har gått sönder och tar då bort det helt är min gissning
HAHAHAHAHAja varför inte korta av tunneln oxå då man lix håller på då har man ju ännu mindre som är i vägen och blir ännu coolare haha
Och det går mkt lättare att backa om man kört fast lite ute i pudret, själv så brukar jag vika upp min och hänga den i dragkroken det gör skillnad när man är ute och leker och den hänger sig inte lite lätt på stänklappen.+1 samt att folk håller lite avstånd... Rekommenderar dock ej at tta bort den helt... kapa av en bit...
Ja men dåså.. Vad ville du ha fram med denna tråd? Att det är fult enligt ditt tycke eller att det sprutar mycket snö utan stänklapp? För det gör det ju bevisligen även MED stänklapp. Och ang. den lilla "klossen" på Polaris nya maskiners stänklappar är både bra och jävligt dålig.. Har hört/sätt många som fått sin fina kolfiberbåge kläckt pga just den lilla "klossen" blir ju ett fint punkttryck precis på mitten av bågen.. Inte bra..ja jag vet hur det är jag kör en sån assault oxå dom är inte roliga att ligga bakom efter leden. o visst har man fastnat så brukar den alltid liga mot lyftbågen. där måste jag säga att polaris kom med en mycket bra lösning på rmk maskinerna 2011 då "lappen" inte kan lägga sig kloss mot bågen.
Härligt!! Nu vet du iaf vad jag tycker.. =)vill veta vad folk tycker om det! ja den bågen är inte mycket att hurra för har knäckt två bågar o fem fästen till den!