Har också sett att det finns till Nytro, och är ett alternativ. Men känner att en Phazer räcker gott för det jag åker.Jag har ej testa med 2 vuxna men min grabb har åkt bakpå men det är ju inget som man vill göra. Har ev. tänkt fixa en extra dyna som man monterar på då han skall åka med. Finns till Nytron men inte hittat till Phazern.
Nä det blir jag mest själv. Men ibland blir det familjerturer med ungar i pulkan bakom, så damen får sitta bakpå om hon inte köper egen maskin.Det blir trångt och han har inget att stödja sig mot. Men som sagt det funkar ju. Men jag gissar att du inte köper en sån för att tills största delen åka 2. Men för vissa utflykter i "familjetempo" så funkar det nog.
Inne på samma om det blir en Phazer.Jag är inne på att fixa något själv under sommaren som man lätt skall kunna "klicka" på då man skall åka 2..
Vet attd et finsn i USA med både sists, handtag och ryggstöd. Men den var ganska så dyr och vad jag vet säljs den ej här i Sverige.
Blir nog en -09 eller -10.Beror på hur ny maskin du ska, 07ans fjädring räcker ju knappt till en person.
Okskulle tipsa dig att fixa bättre dämpare om ni ska åka nån längre tur. åkte två idag ganska lång tur å dämparna var typ i botten hela tiden :S