rave 800sp

boonden

Välkänd medlem
25 mar 2008
150
0
6
umeå
nån som vet hur man kan koppla bort dees helvetet och ska sätta dit en gammal hedlig nyckel istället.

boonden

Välkänd medlem
25 mar 2008
150
0
6
umeå
japp för min glappar och kostar 1200kr föra att fixa de. så om de gå koppla bort den och sätta dit ett tändnings lås iställe

Nafas

Välkänd medlem
3 nov 2009
190
0
16
Sorsele
nödlinan där du har chipet kostar ca 750 kr +-150kr... för ska dom ha 1200kr så måste det ju vara komplett med både hona å hane... eller är det nödlinan + arbetet???

vette fan om du är så koppla bort det för är ju styrt via mpemboxen om jag inte har fel..

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Han frågade att HUR man gör det, inte OM det är värt mödan!
Då vi nu har ett fungerande stöldskydd till brps skotrar, även om det inte är 100% säkert så vill inte jag ens prata om möjligheten att koppla bort/förbi dess systemet......

Muotkas: hur bidrar du till tråden annat än kladda ner den med gnäll?

TobbeE_87

Guest
18 feb 2005
786
0
16
37
Sollefteå
Påpekade för min åf en gång när jag var förbi att ja tyckte min "hatt" var väldigt kinkig på vilket läge den satt i för att den skulle få kontakt, ibland fick man vrida å vicka den osv. för att den skulle få kontakt... Ok sa han, de löser vi, så kom han tillbaka 1 minut senare med lite kontaktfett i "hatten", sen dess har den aldrig glappat, har kontakt direkt när ja startar skotern...