Ok jag tänkte om nån kommit på ett bra koncept till rushen men det är värt att titta på 3-3 som du hade vad fick du för toppfart men assaulten då och vad har du för matta.. tackar för ditt svarDrevning är ju valfritt. Antar att dom där är väldigt högt drevade original.
Jag drevade ner min SWB assault 3 ner på lilla och 3 upp på stora, det vart kanoners!
Jävligt snygga styrhöjjare
Vet inte vad du har för org drevning.
Men jag antar att du har 39 i botten och då borde 19-21 bli rätt lagom storlek på lilla drevet i min mening.
Vet inte hur fort den går, men högsta sparade hastighet är 129 km/h efter nerdrevningen.Ok jag tänkte om nån kommit på ett bra koncept till rushen men det är värt att titta på 3-3 som du hade vad fick du för toppfart men assaulten då och vad har du för matta.. tackar för ditt svar
Ja men där ser man att man inte behöver långa mattor räker med en liten matta längst bak hahaha din värkar ju gå riktigt bra med den drevningen... Jag vill i alla fall inte ha nån sjö maskin utan det ska vara en led/lek maskin.. jag ska ta och titta vad jag har för derv i nu orginal bara sen får man väll se vad det blir för mix... tackar för ditt intresseVet inte hur fort den går, men högsta sparade hastighet är 129 km/h efter nerdrevningen.
44mm Back country har jag..[video=youtube;MSFWoc0piX8]http://www.youtube.com/watch?v=MSFWoc0piX8[/video]
Vi har tydligen samma drevning original, dvs 23/39. Det är en aning högt om man ska vara i snön.Ja men där ser man att man inte behöver långa mattor räker med en liten matta längst bak hahaha din värkar ju gå riktigt bra med den drevningen... Jag vill i alla fall inte ha nån sjö maskin utan det ska vara en led/lek maskin.. jag ska ta och titta vad jag har för derv i nu orginal bara sen får man väll se vad det blir för mix... tackar för ditt intresse
Ja det märkte jag kom 50 mil på min första variatorrem och i lössnön kändes den som 550 typ jag har en camoplast SNO X 44matta nästan samma mönster som på din jag tycker dom värka funka fint i lite snö har inte hunnit prova i så mycket lössnö än men de jag har kört värkar det paddla på rätt bra för att vara en kortis (305)Vi har tydligen samma drevning original, dvs 23/39. Det är en aning högt om man ska vara i snön.