Fotboll?

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
För er som älskar La liga så visar ju dehär vilka som vinnit de flesta gulden i "världen bästa liga"



Ett gäng flickor enligt mig. De bästa spelarna förstör sporten, hur logiskt de nu låter! Real i all ära men Giffarna ligger då mig närmast..!

Länken verkar inte funka:hmmmm2:

http://www.youtube.com/watch?v=xYLVUdapK5Q
 

metallica96

Välkänd medlem
25 jan 2011
108
0
6
Föglö
Är det nån som såg Real madrid-Barca i onsdags? usch, var den värsta match jag sett, alla filma och inget av lagen vågade ta risker, en av de sämsta matcher jag sett faktist...
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
För alla som är intresserade så kommer Gif Sundsvall möta Gais i svenska cupen på jämtkraft arena. 12 Maj klockan 19.00.
 

linusM

Medlem
26 jun 2010
30
0
1
Sundsvall
Är det nån som såg Real madrid-Barca i onsdags? usch, var den värsta match jag sett, alla filma och inget av lagen vågade ta risker, en av de sämsta matcher jag sett faktist...
Håller med fullständigt riktigt tråkig match men Barca är i mitt hjärta trots filmningarna som blir vanligare och vanligare för varje match.. :/
 

metallica96

Välkänd medlem
25 jan 2011
108
0
6
Föglö
Håller med fullständigt riktigt tråkig match men Barca är i mitt hjärta trots filmningarna som blir vanligare och vanligare för varje match.. :/
ja tyckte mest barca filma, Ronaldo la sig inte en ända gång! :O
Men det jag är mest sur på från den matchen, är Uefa. påstod att barca-spelarna inte filma, gav Mourinho 5 matchers avstängnig, ingen vet för vad, känns faktist tyvärr som att hela Uefa håller på barca...