Var lite otydlig. SLP systemet jag köpte var till Assault 2010 och inte PRO chassit3000:- för ett slp rör till pro ride chassiet kan du ju drömma om.
visst lönar det sig att beställa från staterna.
Har ni några bromspapper man kan få se på ert kit skotertoken? Tänkte få lite mer fart på min nya -14 än vad den ger standard.Kan bli billigare, men som sagt de där priserna var en snabb uträkning utan att killen som portar var här.
Ja det är testat, och gett resultat i samband med andra mods.
Hmm, för att köra turbo bland träden måste man va kung... Å gillar man sikta å skjut kommer man aldrig nära en 4t turbo... Kör man bland träden så är helt klart traditionell 2t trim att föredra! Nänä inte skrika att det funkar..... Det finns alltid dom som får det att lira. Men jag har 2snubbar i min bekantskapskrets som numer har sina aggregat liggandes på hylla! En kör poo den andra brp.
Fick du din team-tied all lira ordentligt?Dom ledsnade på att skruva.. Jo men visst skickar det på! Men vid trädkörning är det ju som livsviktigt att allt är av och på när man vill det.. Så då blir det som att lära sej på nytt. Polarn som körde PRO har idag topp, rör och pc5 tillsammans med V-kit.. Han åker bra med det, men även det krävde meck och tillvänjning. Själv kör jag bara V-kit för jag är ännu inte så grym att jag behöver mer krut! Jo nån gång i gränsen hade det vart fint.. Har satsat degen på körningen i år i stället!
Okejokej! Vad kör du med då? Provat något Edvard rekommenderat?Faktiskt så har jag inte behövt byta en enda rem sen tieden monterades in.. Tyvärr så är det inte alls samma åka som kitet jag hade med Org variatorn, men då höll remmarna typ 10-15mil..
Men snoperformance har lovat att skicka en hoppets låda så jag hoppas få till ett puderkit som inte smäller rem!
Okejokej, så du kör serie 10 vikter?? Man får vell se om det kommer något fint kitt till tieden! Man vill ju få remmarna å hålla! Men tycker du det r värt pengarna att köpa en tied?Jo jag har provat Edward settade maskiner, jag har även sågat dem för att sedan få äta upp det... Han har nog koll på det han säljer! tyvärr så verkar det riktigt svårt att få remmarna att hålla när man hittar the sweet spot åkssigt!? Säkert därför många salu kit e rätt tama..
jag växlade sista tiden med team guld och slp 140-340 (som ju har ett faktiskt sluttryck på 365 tror jag det var) det funkar i vårsnö om man pumpar.. Låånga skråturer i fjällen detar det hela tiden... Team guld bygger fett me varv i början (lite väl häftigt!!) men håller varven fiiiint vid långa fullgasrepor.
Kör på 10-66 vikt.
Polarn köpte topp, rör, pc5 av Ed, men kör med mina prylar i variatorerna.. Inte d som listats här dock!
Är reedbladen som inte håller!Hmm, problem!? Original korgarna är ju snudd på kopior, så flödes skillnaden mot V-force är inte märkbar för Svensson åkaren! Polarn har då åkt svenska rekord på Org. Korgar.. Och enda gången han rekommenderat andr reeds var när r han byggde en båtmotor till mej, men då hade den stål reeds