Skoter på vatten.

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
"Filmklippet har antingen tagits bort från Facebook eller är inte synligt på grund av sekretessinställningarna."

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Erfarenheten jag fick av helgens bravader pekar på att vi som hade 44 på hade lättare att hålla oss ovanpå vattnet.
44 på min tnt xp och två lynx rs, 1 + 1 sänkning.
38 på två lynx 800 09, 3 + 2 sänkningar.
32 alt. Dålig 38 på en 07 xrs, 2 sänkningar.

Sen spelar ju givetvis andra faktorer in också.

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Nån fler som har varit ute på vattnet än då? :)
Vore roligt ifall ni la upp några bilder/filmer också! :)

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Nån fler som har varit ute på vattnet än då? :)
Vore roligt ifall ni la upp några bilder/filmer också! :)

Var meningen att jag skulle köra i söndags men kom inte längre än såhär. Håller på att felsöka nu och troligtvis soppapumpen som felar. Är tänkt att vi ska ut på fredsag eller lördag och prova igen. Kompisarna kunde köra men dom har ingen Gopro :blink1:

Neko

Välkänd medlem
5 jun 2011
458
2
18
Var meningen att jag skulle köra i söndags men kom inte längre än såhär. Håller på att felsöka nu och troligtvis soppapumpen som felar. Är tänkt att vi ska ut på fredsag eller lördag och prova igen. Kompisarna kunde köra men dom har ingen Gopro :blink1:
Men så surt! Dock var det ju tur att det hände där och inte precis när du kör ut på vattnet, en sådär 2m ut :D

E

eMe181

Satan vad trygt :(
Tänkte dock såhär i början, jaha nu ska en Ski-doo ut på vatten, 50 sekunder senare ah, den kom inte ens ut på vattnet :D:D xD

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Men så surt! Dock var det ju tur att det hände där och inte precis när du kör ut på vattnet, en sådär 2m ut :D
Hehe, jo. Tur jag stängde av kameran för jag blev gravt förbannad :D Men sen slog det mig att det var tur jag stog på land då det hände så lite tur i oturen.

Satan vad trygt :(
Tänkte dock såhär i början, jaha nu ska en Ski-doo ut på vatten, 50 sekunder senare ah, den kom inte ens ut på vattnet :D:D xD
hahaha. Den har startat hela vintern på första draget men ut på vattnet ville den inte. Ska skruva lös brorsans pump imorrn och lägga min i 2-t olja och sen om det går bättre med hans pump. Annars låter jag den stå till vintern för då startar den säkert :argh:

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Haha du fick dig ju en tur med skotern i skogen iaf :D

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
haha nejnej ni har fått det om bakfoten, 144 och 51 mm åsså upp på rulle ;)

Tullus

Välkänd medlem
13 jan 2009
2.042
3
36
Tullus/Östersund/Åkersjön
Var ute och åkte med min IQ med 44 mm kammar efter att säsongen hade slutat, när skoter plötsligt börjar bluddra och jag känner hur bakdelen börjar sjunka, det var mindre roligt det! Som du var slutade den plötsligt och jag kunde köra iland! :)

Neko

Välkänd medlem
5 jun 2011
458
2
18
Härligt att du tog dej ut på vattnet tillslut Nordda! Det rycker ordentligt i tummen när man kollar på videon :D