Beställde du från utlandet eller köpte du från nån sida? Isåfall vilken?Var och inhandlade lite skoterkläder.
Så de blev...
Jacka: Klim Keweenaw Parka
Byxa: Klim Togwotee Bib
Handskar: Klim Togwotee'
Kommer bli roligt och se hur dom fungerar!
Jag köpte de från Traktorcity i PiteåBeställde du från utlandet eller köpte du från nån sida? Isåfall vilken?
Är ute efer Klim byxa eller jacka, ekonomin håller inte för att köpa jackan och byxan samtidigt
Skönt å höra ska beställa dom nu när jag får pengar i slutet av månaden, ska även köpa hängslerna som finns att köpa tillJa använder Castle x kläder, klockrena så kan varmt rekommendera dem,
Jaha,bättre för varma än för kalla tycker då jagCastle X är grym kvalité, dock anledningen att jag bytt kläder från Castle som jag körde förra året är att dom är på tok för varma för mig, är ju inget skalplagg.
Är det den nya eller gamla modellen du har? På den här står det ju att det är tejpade sömmar på dom utsatta partierna.. men men.. Har ett ganska redigt snölås på min jacka så den täpper nog det mesta snö som försöker ta sig in.Är inte samma fan av Chastle x
Har haft det 2 säsongen men nu blir det att byta, dragkedjor gick sönder för mig sömmar gick upp sen gillar jag inte den "korta" varianten på byxor dom kör med.
Även med hängslen så har man ryggen full i snö
Och dom tar sjukt bra betalt oxå. Tror jag nog måste vänta ett bra tag innan jag kommer köpa nå klim grejjerJag kör med klim rakt igenom, sjukt bra kläder.