Jo det går superbra, har en ramp. Kan ta kort på hur jag gör för att lasta. Det är bara slå till på en! Bästa köpet jag gjort!Går det bra att få upp skotern på flaket?
Vill också ha pickis..
Mycke möjligt.. den fick sig ju en tryckare i våras berättade Bamse.ser ut som vänster "styrspindel" står mer vertikalt eller är det en synvilla?
Fint! Får du på två utan problem på den där?Jo det går superbra, har en ramp. Kan ta kort på hur jag gör för att lasta. Det är bara slå till på en! Bästa köpet jag gjort!
ser ut som vänster "styrspindel" står mer vertikalt eller är det en synvilla?
Indeed men jag kan inte minnas att det såg ut sådär så lite synvilla är det nog...Mycke möjligt.. den fick sig ju en tryckare i våras berättade Bamse.
Får se om det blir någon sån. Men om det blir så kommer det finnas med här.skulle gärna vilja se en montering av ataccen
JeppFint! Får du på två utan problem på den där?
Bra fråga..Får jag bara fråga fördelarna med att sätta floatarna "upp och ner" ?
Ja nog har jag hunnit lite iaf.. men inga stenar eller stubbar ännu vad jag vet. Så det är nog en villa.Indeed men jag kan inte minnas att det såg ut sådär så lite synvilla är det nog...
Om inte token har varit ute o förkört lite redan Faan vad jag fortfarande gillar utseendet på den btw :amuse: Men helsvart gillas!
Vad är upp och ner på en float? På vanliga fjäder-beklädda dämpare så har du ju oftast själva dämparkroppen uppåt. Och det är precis så dessa floatar sitter.Får jag bara fråga fördelarna med att sätta floatarna "upp och ner" ?
Exakt, egentligen sitter dom som en vanlig dämpare, fjäder upp och dämpardelen nedåt. Men rent praktiskt gör det ingen skillnad oavsett (kan förflyttar väldigt lite odämpad vikt), jag gillade bara stuket...Vad är upp och ner på en float? På vanliga fjäder-beklädda dämpare så har du ju oftast själva dämparkroppen uppåt. Och det är precis så dessa floatar sitter.
Precis, men jag skulle gissa att man brukar sätta dom andra vägen för att det ska vara mindre lätt att få skit i ventilerna=läckage.Vad är upp och ner på en float? På vanliga fjäder-beklädda dämpare så har du ju oftast själva dämparkroppen uppåt. Och det är precis så dessa floatar sitter.
Jag köpte det inte, hemmabygge.Hei, har og en ataccen jeg skal montere, så og intressert i en monterings anviisnig Hvor kjøpte du flaket til pickupen?