IQr800 "standardmaskinen"

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
är inte hcr´n typ helt utan kylare i tunneln? känns ju som att "vanliga m800 är ett bättre val"?

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
är inte hcr´n typ helt utan kylare i tunneln? känns ju som att "vanliga m800 är ett bättre val"?
Det känns som att jag inte kunde bry mig mindre faktiskt... Mitt val av skoter har aldrig och kommer aldrig att styras av hur kylarna är plaserade! Jag köper inte en lössnömaskin för att köra led...

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.527
409
83
Malå/Adak
Jag tycker att du ska köpa en std M800 alt bygga om styrstången på SnoPro/HCR till vettiga, nya modellen så man får prova den =)

Har dom hemma -12orna i Arvids?

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Jag tycker att du ska köpa en std M800 alt bygga om styrstången på SnoPro/HCR till vettiga, nya modellen så man får prova den =)

Har dom hemma -12orna i Arvids?
ursäkta OT

Att bygga en skoter sämre är väl inget att sträva efter......
man vill ju inte ha nån jävla skidoo styrning.....

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.527
409
83
Malå/Adak
Skidoostyrning är exakt vad jag vill ha, busskänlan man får av styrstångsvinkeln på den äldre M:en är huvudorsaken till att den i mitt tycke är helt okörbar......

........och det där teleskoprasslet får ju en 87as Phazer att jämförelsevis verka glappfri i styrningen..... och dessutom är det för lågt, (i alla fall på förra generationen)...... och klen är den också så den blir krokig för ingenting. Nå mer ni vill veta? =)

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
har aldrig känt en busskänsla, och visst glappar det! men vad gör det? inget man störs av. och visst kan det vika sig, men det händer ju vanliga styrstångar också... förstår inte vad du menar med att det är för lågt? är du över 2 meter?

nä nu slutar vi med detta offtopic och gör över till ontopic!

niilsson

Välkänd medlem
9 aug 2011
498
0
16
uppe i norr
Vet inte om det är något fel på ski-doons styrning.. Styrningen är väl en av dem grejjerna som mer sällan går sönder på ski-doon, eller?

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.213
1.046
113
Stora Blåsjön
Isåfall så är ju polaris pro ride maskiner samma skit som AC ang styrstången.

Men nu tycker jag vi hamnar väldigt offtopic.

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Styrstångvinkeln är en smaksak, personligen har jag inga problem med nån av dom faktiskt.. Men det är ju olika med alla. :)
NU TILLBAKA TILL TOPIC!!