tjena skulle vela ha en lämplig spade som framförallt ska vara liten och få ta en relativt liten plats i ryggsäcken någon som har nån bra ?? skicka gärna länkar och så. :weird:
Köp inte denna! jag och 2 polare köpte en varsin. första helgen var alla tre av... tål inte den tyngd som blir då man tar ordentligt med snö. Och vem fan orkar använda 1\4 del av spadens yta? Rekommenderas ej!Var kan man beställa hmk spaden nårt då?
Annars har jag funderat på denna: http://www.garage24.se/web/Vinter/Tillbehor/Tillbehor/Fritid/Sno_spade_Snow_People_%28hopfallbar_ultra_latt_750gram%29-197290.aspx
vad tror ni om den? Någon som har en själv???
Grävt fram platåer åt skotern när jag sitter fast i en brant backe, grävt ur framkanten i svackor jag smidigt ställt ner nån enstaka kortbandare i då man ska leka Allan Ladd och köra kort där dom andra kör minst 137'.När använder ni spadarna? Hade som satt på förra skotern, den använde vi under eldstaden när vi grillade Aldrig annars.
Använder spaden till samma som du. Skottar även hopp med den.Jag använder då spaden vad den är till för, nämligen skotta snö...
En rejäl jäkla fastkörning eller bara för att gräva en "snösoffa" när man grillar med familjen