Ok, får träna upp tummen då. Har beställt kabelförlängare och bromsslang nu. Nu är det bara och välja höjare, 4 tum eller 6 tum. Nån med erfarenhet som kan uttala sig ?ja det kan du men den blir ganska tunggasad... sen så kunde jag bara höja 2'' med org bromsslangen och org vajrarna
Hej,Jag kör 130mm pivothöjjare med orginalstyre, är 187 lång och det är väl dugligt iaf går att både sitta å stå
Halloj,Jag har handlat bossdyna av firstplaceparts. Du kan antingen gå via deras sida direkt eller via ebay. Jag gick via ebay och betalade med paypal (kändes bäst så). Efter ca 3 veckor var dynan hemma.
Du kommer att åka på tull & moms, paketet är stoort. Men det är ändå värt det, du får körställning som på en modern skoter.
Jag kör på min mm700 med bossdyna och höjare på ca 2" (minns inte exakt). Helt ok, och precis så bromsslangen räcker till.
På min viper fick jag på först en 2" + 1" =3" + att jag har typ 3-4 brickor... det jag behövde göra var att dra om bromsslangen på ett lite närmare sätt, men gasen mm räckte...hwell:ja det kan du men den blir ganska tunggasad... sen så kunde jag bara höja 2'' med org bromsslangen och org vajrarna
Har du någon bild på spektaklet?Halloj,
Nu har jag monterat styrhöjare med pivotadapter på min viper, totalt 6 tum ! Vart kalas bra !
Nu kan man stå raklång fiii fan vilken skillnad...
Gjorde en prov beställning från firstplaceparts på en Powermadd pivotadapter + höjare, tog 2 veckor för leverans. Slutsumma 1178kr med frakt,tull & moms vet ej om de va billigt har ej sett modellen här i Svergie och kan jämnföra med. Nästa blir nog att beställa nya versionen av boss dynan med matchande färg...skit snyggt.
Kan försöka få till nån bild i helgen.Har du någon bild på spektaklet?