Vart beställde du ifrån?Har nya dynan på ingång jag med, dock den svarta. Hoppas den är så fruktansvärt bra som det verkar
Vart beställde du ifrån?Har nya dynan på ingång jag med, dock den svarta. Hoppas den är så fruktansvärt bra som det verkar
Låter bra, gärna med stående och sittande position samt ngn bild på hur det ser ut så att säga, går själv i tankarna på att slänga dit en höjare nämligen.Kan försöka få till nån bild i helgen.
De har ju kommit snö nu, kanske blir en liten tur...
Jag kan säga direkt att sitt positionen är inte den bästa. Men det går...Låter bra, gärna med stående och sittande position samt ngn bild på hur det ser ut så att säga, går själv i tankarna på att slänga dit en höjare nämligen.
Grattis! Det bästa man kan köpa, blir som en ny skoter!Jahapp då va Bossdynan beställd!
Svart och blå blir den. :-D
Tack !Grattis! Det bästa man kan köpa, blir som en ny skoter!
Vet inte vad det är för gänga men enligt instruktion för styrhöjaren så fick man borra upp hålen för att man ska kunna använda medföljande bult.Hej!
Vad är det för gänga i dom fastsvetsade muttrarna som man drar fast styret i? På min ser det ut att vara vanliga M8 bultar men det känns inte rätt. Bultarna går ej att skruva igenom muttern helt. Kanske är det någon låsfunktion?