Har en rush 600 -10 tänkte köpa en 44 mm matta till den, är de någon som vet vart man kan köpa en sådan till rätt pris?
Har du kollat på stenmarksmaskin.se?det är en 38 305 44mm med 286 delning jag är ute efter, har kollar blocket, men finns inget där. billigaste nya jag hittat på nätet är 7900, någon som vet av nån billigare?
Vilket märke det är på dom vettefanken men böt iallafall till 8kuggars. Skotern är redan nerdrevad 2 kugg, tror det är 38-22 om jag inte missminner mig?Boomchak: Vilka non-slip hjul bytte du till? Passade du på att dreva ned den samtidigt? Vilken drevning blev det i så fall?
Jag hade tänkt köpa på kalixmaskiner men blev att köpa på billaget i piteå istället då det var närmare, men ringde å snacka med dom på kalixmaskiner å dom skulle då iaf ha dom inne. Nu köpte jag ju på billaget men nog borde dom på kalix maskiner passa direkt? Ja nog tycker jag att du satsar på nonslip, du har ju mer valmöjligheter då oxå. Enda mattan som jag hittat med internaldrift som passar direkt på rushen är med ripsaw mönster och det är ju inte direkt optimalt för lössnön.. Blir ju samma peng ändå och ska du byta matta igen så har tjänar du ju ca 2loppor.boomchack, köpte du två 8-kuggars drivhjulen från kalixmaskin med? passar dom direkt på polaris drivaxel?
blir ju som sagt billigare att köpa en sån där matta och drivhjul än en matta som passar direkt, så blir nog kanske så.