va had du för art nr. på detta mesh?Har inte hämt så mycket man jag har du fått dit mechen på variator sidan och monterat väskorna
Visa bifogad bild 13474
Visa bifogad bild 13475
va had du för art nr. på detta mesh?Har inte hämt så mycket man jag har du fått dit mechen på variator sidan och monterat väskorna
Visa bifogad bild 13474
Visa bifogad bild 13475
Jo har för mig att Frogskinz tillverkar dom, men dom är då köpta av Arctic handlare och det stod då Arctic cat på förpackningen. Tack att du gilla den, blev ju lite annars än alla andraTycker det såg ut som Frogskinz, men kan ha fel?!
Edit: Glömde skriva att den blev grymt läcker med svart tunnel och gröna bågar/lykthållare baktill! Frontbågen blev riktigt bra även den, mycket bättre än jag trodde!
Vad står det för vettigt där? Själv tror jag största problemet är snön som kommer inHar du funderat på nån av lösningarna dom gör i usa för att få remmarna att hålla? Står en hel del på snowest.
Bara att hoppas att AC kommer på nån lösning snart.
Tack så mycket, blev faktiskt ganska nöjdDu har verkligen lyckats, jäklar vad fet den blev! :thumb:
Diggar vita SLP! Ser nice ut!skulle mått bättre med ett par svarta slp i mitt tycke dock !
Tyvärr tycker jag ej de funkar, på försesången kör jag redan men väldigt lite tryck i framdämparnannars kanske det räcker med att minska på lufttrycket fram bara?