GoPro

camoplast

Välkänd medlem
11 dec 2012
110
1
18
Vindeln & Kvikkjokk
8.50 USD? Det är billigt som f-n om man jämför med vår inhemska marknad

Kolla ifall dessa passar till orginal laddningskabel eller docka? Och ifall de är ens så bra som folk skriver i recensionerna :)
 

jagheterdaniel

Välkänd medlem
26 okt 2012
1.034
1
38
Luleå
Allt är billigare än sverige :)
Fast inte fått hem dom än, får se om det dyker upp någon avi imorgon. Enligt hemsidan så är dom framme.
 

jagheterdaniel

Välkänd medlem
26 okt 2012
1.034
1
38
Luleå
Sådärja, 2 veckor så hade jag batterierna hemma i brevlådan. 174kr för 3 st.

Går iaf att ladda dom i kameran genom USB'et i datorn. (har ingen väggladdare, får nog beställa en :) )
 

camoplast

Välkänd medlem
11 dec 2012
110
1
18
Vindeln & Kvikkjokk
Sådärja, 2 veckor så hade jag batterierna hemma i brevlådan. 174kr för 3 st.

Går iaf att ladda dom i kameran genom USB'et i datorn. (har ingen väggladdare, får nog beställa en :) )
Härligt, in med han och kolla dess relativa livslängd gentemot orginal batteriet :) självklart så bör du ladda de nya fullt och köra slut på dem minst två gånger för att uppnå dess fulla kapacitet. (Innan du jämför)
 
Last edited:

jagheterdaniel

Välkänd medlem
26 okt 2012
1.034
1
38
Luleå
Härligt, in med han och kolla dess relativa livslängd gentemot orginal batteriet :) självklart så bör du ladda de nya fullt och köra slut på dem minst två gånger för att uppnå dess fulla kapacitet. (Innan du jämför)
För 58kr/st så vet jag inte om jag orkar göra någon utförlig vetenskaplig undersökning :)
 

jagheterdaniel

Välkänd medlem
26 okt 2012
1.034
1
38
Luleå
Gissar att det här stämmer
"Does the job for the price but quality it's not reliable. The charge lasts the same as the original but battery life is quite shorter."
 

arcticjocke

Välkänd medlem
4 jan 2009
282
0
16
Granö
www.madcap.tk
köpte 2 såna där kina batterier och ett funkar då minst lika bra som original batteriet och de andra måste de va nå fel på för den funkar skit. direkt de bli kallt så slutar den funka. så de är nog som allt annat från kina, vissa grejer funkar och vissa inte. men dom är dock billiga, och hur länge dom håller mot för original batteriet vet ja inte, ha ba använt den 3-4 laddningar.
 

camoplast

Välkänd medlem
11 dec 2012
110
1
18
Vindeln & Kvikkjokk
Mina tre DST-E är på väg från Hongkong, hoppas bara att Jet Li inte jump scarar mig när jag öppnar paketet. Kommer nog att jämföra och testa styrkan i dessa (garanterat sämre än orginal). Men oavsett så tror jag att de är aboslut värda för sitt pris.

Beställde även med mig ett universal chest mount som kan mounta alla gopro (förutom ettan) och olika sportkameror samt DV. Kostade enbart ynka skamliga 13.50 dollars, får se om det faktiskt duger...

:)

edit: tyvärr så kommer chest mounten senare än batterierna då de är slutsålda (ett bra tecken)
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Är det någon som kör med wifi backpack och wifi remote?
Hur fungerar det med att köra via telefon och hur blir batteritiden?