Det jag syftade på var att den tar sig fram bra för att vara kort, innan hade killen en RE600, den var betydligt sämre i snön...Så dom är smidig alltså?
Yes...Jahaa, men angående lynxen så är det väl pps-boggien som förstör?
haha men så är de med alla korta maskiner ska man ut i de djupa äre bara till å ha fart annars sitter man dären kompis har en sx 600 -09 eller om det var en -10a .. hur som helst så är den totalt världelös i snö .. den tar sig så länge du får komma med fart och kan hålla fart men annars sitter han mestadels fast eller säger "dit kan vi inte fara".. men det är väl så att idag finns det inga riktiga mellanting, antingen ledracer eller pudermaskin ..
Jag tycker det är tidigt trots att det givetvis är säkrare. Med min körstil så är 30h ca 90mil.Har en fundering. Vet att det beror på hur man kör och miltal. Men om man säger på ett ungefär bara.
Är kolvbyte på en SX efter 30h lämpligt? Eller är det helt enkelt komptest som ska få avgöra den saken?
varför skulle sx:en vara sämre än tex en rev i snön? jag menar den är ju faktiskt lite längre till och med?en kompis har en sx 600 -09 eller om det var en -10a .. hur som helst så är den totalt världelös i snö .. den tar sig så länge du får komma med fart och kan hålla fart men annars sitter han mestadels fast eller säger "dit kan vi inte fara".. men det är väl så att idag finns det inga riktiga mellanting, antingen ledracer eller pudermaskin ..